خبرهای داغ:
همزمان با روز درختکاری، مراسم کاشت نهال در روستای ایج در سرخه انجام و برنامه های مذهبی و گشت محله محور به همت پایگاه های بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۲۳۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، آیین روز درختکاری با کاشت نهال در آستانه سال ۱۴۰۳ در روستای ایج در سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای این روستا برگزار شد.

منابع طبیعی بستر حیات و توسعه پایدار بوده و باید در حفظ این منابع خدادادی تلاش کنیم. اهمیت حفاظت از منابع طبیعی تا جایی است که خداوند در قرآن کریم چندین مرتبه بر اهمیت آن تاکید کرده و احادیث و روایات فراوانی هم در زمینه اهمیت پاسداری از منابع طبیعی وجود دارد.

منابع طبیعی و کاشت درخت که در دین مبین اسلام هم مورد تاکید قرار دارد، یک سنت حسنه و یک میراث ارزشمند است که همگان باید در حفظ و نگهداری آن برای نسل‌های آینده اهتمام داشته باشند.

در این راستا توزیع نهال در روستای ایج به همت پایگاه مقاومت بسیج برادران انجام شد.

گفتنی است آخرین مجمع سرگروه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در سرخه انجام و اعضا در خصوص محورهای مورد نظر گفتگو و تبادل نظر کردند.

همچنین مراسم قرائت دعای توسل در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

برپایی گشت شبانه توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در قالب یک تیم چهار نفره از ساعت بیست الی بیست و چهار از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار