خبرهای داغ:

پیام فرزندان گلستان در خصوص انتخابات 11 اسفند

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد ابراهیم ساور ، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور به مناسبت انتخابات 1402 پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۳۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

پیام فرزندان گلستان در خصوص انتخابات 11 اسفند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد ابراهیم ساور ، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور در پیامی به مناسبت 11 اسفند 1402 گفت: تاریخ پرماجرای انقلاب اسلامی در بیش از ۴ دهه اخیر همواره شاهد معجزه حضور مردم در صحنه ها و میدان های سرنوشت ساز بوده است.

وی افزود: امروز یک بار دیگر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی برای آزمودن وفاداری ملت بزرگ و بصیر ایران عزیز نسبت به رهبری و نظام الهی با انواع شبهه آفرینی و تردیدافکنی به میدان مبارزه آمده اند.

وی افزود: غافل از اینکه مردان و زنان این کشور پهناور ، از پیر و جوان ، دلهاشان به شهیدان به ویژه سردار دلها گره خورده و هرگز وصیت آنان را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه فراموش نخواهند کرد و پرشورتر و باشکوه‌تر از گذشته در روز ۱۱ اسفند به سوی صندق های رای هجوم آورده و برگ زرین و افتخار آمیز دیگری را در کارنامه درخشان خود ثبت نموده و قلب امام زمان را که صاحب اصلی این کشور و نظام است شاد و دشمن عنود را شرمنده و مایوس خواهند نمود.

ساور خاطرنشان کرد: عزت ، عظمت ، اقتدار و پیشرفت آینده کشور در گرو مشارکت قوی در انتخابات پیش روی ماست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار