سرپرست معاونت منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه مشارکت مردم سیستان و بلوچستان همواره رتبه‌های اول تا سوم را داشته‌اند این رتبه را نزد خدا و شهدا از دست نمی‌دهیم و مطمئن هستیم مردم دوباره در انتخابات حضور پرشوری را رقم خواهند زد.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۶۶
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

 عباسعلی ارجمندی در همایش جهاد تبیین در مسجد الغدیر زاهدان بیان کرد: در حوزه مشارکت مردم سیستان و بلوچستان همواره رتبه‌های اول تا سوم را داشته‌اند این رتبه را نزد خدا و شهدا از دست نمی‌دهیم مطمئن هستیم مردم باز حضور پرشوری را رقم خواهند زد همان‌گونه که در ۲۲ بهمن‌ماه مردم حضور پررنگی داشتند بازهم در روز جمعه ما شرکت پررنگی خواهند داشت.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان یک هزار و ۸۶۱ شعبه اخذ رأی در روز جمعه از مردم این استان رأی اخذ می‌کند و قریب به ۴۰ هزار نیروی انسانی در این مانور بزرگ اقتدار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

سرپرست معاونت منابع استانداری تصریح کرد: راهبرد دشمن این است که مردم را از صحنه خارج کند و مردم را از نظام، انقلاب و مسئولان دور کند کم‌کاری‌ها مسئولان را توجیه نمی‌کنیم؛ لذا حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمن است.

وی افزود: اگر کارکردی کم است با جابه‌جایی و ترفندهای مختلف می‌شود حل کرد؛ اما اگر جریان انقلاب ضربه ببیند قطعاً جایگزینی برای آن وجود ندارد دشمن به دنبال ضربه به دو بال است و این دو بال یکی جریان مهدویت و انتظار ظهور است و بال دیگر جریان عاشورا است دشمن به دنبال ضربه به این دو بال است که بتواند برنامه‌های خود را رقم بزند؛ اما محاسبات دشمن را برهم بزند.

ارجمندی تشریح کرد: هنوز می‌شود مشارکت را بالا برد افرادی فقط بر طبل ناامیدی می‌زنند جریان جبهه خودی جریان قضاوت امیرالمؤمنین در نهج‌البلاغه است و انقلاب پاره تن ما است.

وی ادامه داد: جریان جبهه انقلاب این است که از حق خود برای جریان شهدا، انقلاب و... از سهم خود باید گذشت و پای‌کار انقلاب می‌مانیم با کمترین و بزرگ‌ترین کمبودها همه را باهم پذیرش می‌کنیم قرار نیست بر اساس مشکلات عقب‌نشینی کنیم از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی همین است که امنیت سرآمدی داریم.

سرپرست معاونت منابع استانداری اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران قایل به شخص نیست و وعده خدا پیروزی است این وعده الهی است جمهوری اسلامی حق و ماندگار است برای این انقلاب خون‌های بسیاری داده شده است تا پابرجا بماند.

 مسجد سنگر خدا است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی جهانشاهی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مسجد در نظام ولایت یعنی حلقه وصل امام امت، مسجد سنگر خدا است هیچگاه نباید خالی بماند مسجد مخزن شگرف است.

وی ادامه داد: مسجد گنجینه تابی از علمای رهبانی در سال دو نگه داشته است احیای مسجد تنها راه رقم‌خوردن جامعه آرمانی اسلامی است مسجد باید الهام‌بخش، جامعه پرداز، روح‌افزا و انسان‌ساز باشد.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: دراین‌بین اما موانع سنگینی در راه تحقق آرمان‌های طلایی مسجد وجود دارد تغییر ساخت اجتماعی مسجد و ازدست‌رفتن نقش‌های اجتماعی، ناهماهنگی و پراکندگی متولیان، عدم توجه مطلوب از سمت حاکمیت و قوای کشور، عدم التزام و باور نقش اجتماعی و... در این میان سازمان تبلیغات اسلامی بر بحث گفتمانی مسجد پرداخته است و تولید متن و محتوای بروز با روش‌های نوین برای معرفی مسجد و ارتقای ارکان مسجد نقش خود را ایفا می‌کند.

وی افزود: نمایشگاه دایمی مسجد جامعه پرداز در مسجد جمکران تغییر طرح استقرار به امام روستا و امام محله، برگزاری صدها ساعت آموزش‌های حضوری و غیرحضوری، برپایی رایزنی‌های گسترده حاکمیتی، مدل‌سازی فعالیت در موقوف کنونی، حمایت هدفمند از امامان روستا، توجه به محلات کم‌برخوردار، حمایت از امامان جمعه مناطق محروم برپایی مسابقات محله همدل، مهرواره بانور، مدل‌سازی مساجد در موقوف کنونی از اقدامات انجام شده است و متواضعانه خواستارم تا در تحقق آرمان مسجد جامعه پرداز همت گمارده تا با تلاش جمعی در این مسیر نورانی ثبت کنیم.

جهاد تبیین از وظایف است
محسن اشرفیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان بیان کرد: جهاد تبیین از وظایف ما است تا حقایق را عنوان کنیم وقتی مطرح می‌شود جهاد تبیین به حدی مسئله جهاد تبیین مهم است باید حقایق گفته شود و مردم را به آن سوق دهیم.

 وی ادامه داد: دشمن با شایعه‌پراکنی تبلیغ سو و شایعه‌سازی سعی دارد حقایق را کتمان کند این وظیفه ما است تا با جهاد تبیین این مشکلات حل شود با رأی ندادن مشکلات حل نمی‌شود؛ بلکه به مشکلات افزود می‌شود فرد اصلح را باید انتخاب و به مجلس راه یابد.

ارسال نظرات