روستاییان در استان سیستان و بلوچستان ۵۱ درصد از جمعیت استان را تشکیل می‌دهد و در دوره‌های گذشته انتخابات، مشارکت مردم روستاها در بالاترین سطح بوده است.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۷۸
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

محمد نارویی از اهالی روستای چشمه زیارت در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: همه مردم از هر جریان و جناحی باید برای وحدت و اقتدار و پیشرفت کشور در انتخابات شرکت و با انتخاب فرد اصلح به آبادانی روستا و شهر خود کمک کنند.

وی افزود: در حال آماده‌سازی فضای روستایمان برای انتخابات پر شور ۱۱ اسفند هستیم؛ اهالی روستا به کمک اعضای شورا و دهیار روستا مکان اخذ رأی را آماده می‌کنیم تا شرایط برای یک انتخابات پر شور انجام شود.

رضا حسینی یکی از اهالی روستای حرمک زاهدان نیز در خصوص اهمیت انتخابات بیان کرد: ما اهالی روستا با حضور حماسی خود در انتخابات عشق و علاقه خود را به انقلاب و نظام نشان می‌دهیم.

وی افزود: دشمنان با برخی جریان‌سازی‌ها همیشه به دنبال اهداف پوچ خود بودند همان‌گونه که طی سال‌های اخیر نیز فراز و فرودها و تنش‌های اجتماعی زیادی از سوی استکبار شاهد بودیم.

یکی از اهالی روستای حرمک تصریح کرد: ما روستاییان همیشه در صحنه بودیم و هستیم و باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی برنامه‌ای مناسب برای وضعیت روستاها داشته باشند تا مهاجرت از روستا به شهر کمتر شود و شرایط اقتصادی در روستا بهتر شود.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب، مشارکت در انتخابات یک حق و وظیفه شرعی است و هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند این حق را از مردم بگیرد.

حسینی خاطرنشان کرد: ما در این ۴۵ سال انقلاب اسلامی شهدای زیادی تقدیم این نظام کرده و در حال حاضر هم استان ما برای امنیت کشور شهید می‌دهد؛ مردم برای اثبات حقانیت خون شهدا به‌پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار