خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

حضور در انتخابات حمایت از انقلاب و تایید نظام است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره اهمیت انتخابات یازدهم اسفند و شرکت حداکثری مردم گفت: فردی که از انقلاب حمایت می کند، رأی دادن وی بعنوان تأیید نظام و آرمان های نظام است.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۸۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در نشست جهاد تبیین با محوریت انتخابات در پایگاه حضرت معصومه(س) حوزه ام البنین سپاه تبریز، تاکید کرد: با شرکت در انتخابات می توان توطئه های دشمن را خنثی کرد چراکه انتخاب نماینده اصلح به صلاح مردم و کشور خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه نعمت انقلاب، از جمله با ارزش ترین نعمات الهی است، افزود: عزت، امنیت و اقتدار ما مدیون انقلاب است؛ انقلابی که به مسلمانان عزت و به دشمنان ذلت داده است.

سردار عباسقلی زاده اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب اسلامی نبوده و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عین حال که در تحریم هستیم، تیری بر چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه انقلاب موجب عقب نشینی دشمن از منطقه شده بیان کرد: هدف دشمن، ضربه زدن به نقاط قوت کشور است که یکی از آن ها کنار هم بودن مردم است همجنان که در شهادت سردار شهید سلیمانی آن را شاهد بودیم.

در آستانه انتخابات یازدهم اسفند، نشست بصیرتی با محوریت انتخابات، ویژه بسیجیان حوزه حضرت ام البنین(س) سپاه تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار