خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

روابط عمومی در سپاه باید مروج و مبلغ گویش انقلابی سپاه باشد

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در مدیریت افکار عمومی، گفت: روابط عمومی های سپاه باید مروج و مبلغ گویش انقلابی سپاه باشند.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۰۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در همایش مسئولان نواحی سپاه عاشورا و خبرنگاران افتخاری، افزود: روابط عمومی ها در سپاه باید با تعامل با روابط عمومی دیگر سازمان ها افکار جامعه را به سمت گویش انقلابی سوق دهند.

وی مدیریت افکار عمومی را مهم ترین مسأله عنوان و بیان کرد: امروز دشمن از طریق افکار عمومی تلاش دارد علیه ما استفاده کند که با مدیریت درست افکار عمومی و تبلیغات امید آفرین می توان با آن مقابله کرد.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: اگر دنبال آفند در جنگ تبلیغاتی دشمن هستیم باید در این راستا با همت شبانه روزی، استفاده از تجربیات و برگزاری جلسات هم اندیشی تلاش کنیم تا بتوانیم در این جنگ حرف اول را بزنیم.

وی از فعالان روابط عمومی و خبرنگاران افتخاری خواست با تبلیغات اقدامات انقلاب بخصوص سپاه امید آفرینی کنند.

سردار عباسقلی زاده یادآور شد: سپاه امروز افتخار جهان اسلام و موجب شکست دشمنان در سایه رهنمودهای رهبر انقلاب است و به برکت منویات امامین انقلاب افکار دنیا را متحول کرده است ولی از نظر رسانه ای ضعف داریم باید آن را ارتقا دهیم.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگر سخنان خود افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب عملکرد انقلاب فایل پیش بینی نبود که امروز دنیا از آن متاثر باشد ولی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری دانش آموزان سراسر جهان علاوه بر دانشجویان قیام کرده اند و آن هم نتیجه نامه رهبر خطاب به آن ها بود.

سردار عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: از شاخصه مهم روابط عمومی نشان دادن رفتارهای رهبر است که به استراتژیک بودن ایشان دنیا  اعتراف دارند و نمونه برجسته ارتباطات عمومی است.
وی اضافه کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی  شاهد خیزشی در دنیا بودیم، پس از طوفان الاقصی نیز خیزش دوم را طی چند سال اخیر دیدیم و در یک ماه اخیر شاهد خیزش های عظیمی از دانشگاهیان  که پس از عملیات وعده صادق که نامگذاری آن نیز نشانگر عمل گرایی ماست، هستیم.

سردار عباسقلی زاده اداکه داد: این عملیات به افکار عمومی جهان ثابت کرد اگر دشمن حمله کند در برابر آن مقابله می کنیم و دشمنی که ادعای تجهیزات و‌ فوا را داشت ابهتش شکست بنابراین باید این راه مقدس را با امید آفرینی به قاطبه مردم نشان دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار