خبرهای داغ:

یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر ، 26 اردیبهشت ‌ماه برگزار می شود

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه مقاومت 57 فجر جهادکشاورزی استان از برگزاری یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر در روز چهارشنبه26 اردیبهشت ‌ماه (ساعت 10 الی 12 ظهر) در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۶۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران گفت: یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، چهارشنبه 26 اردیبهشت ‌ماه از ساعت 10 الی 12 ظهر در محل نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش جهاد سازندگی در سال‌های دفاع مقدس گفت: سنگرسازان بی سنگر بسیار جلوتر از سایر رزمندگان حرکت کرده و با جاده سازی، سنگربندی و ایجادخاک‌ریز و پل‌های تاریخی مثل پل خیبر و بعثت مسیر رزمندگان را هموارتر می کردند.

فتحی نقش جهاد سازندگی در رفع محرومیت از روستاها بعد از انقلاب اسلامی را پررنگ دانست و افزود: نقشی که جهادگران در سال‌های اولیه انقلاب و بعد از جنگ تحمیلی در حوزه محرومیت‌زدایی ایفا کردند، نقشی فداکارانه و منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی بود. جهادگران برای رفع این محرومیت تلاش زیادی کردند.

وی لقب سنگرسازان بی سنگر را نشان افتخار جهادگران دانست و افزود: حضور جهادگران در جبهه های جنگ آن چنان مؤثر بود که امام راحل(ره) این لقب را به آن‌ها داد. تلاش خواهیم کرد با عنایت حضرت حق، مراسمی در شأن و منزلت شهدای سنگر سازان بی سنگر برگزار کنیم.

فتحی از همه مردم شریف و ولایتمدار استان دعوت کرد تا با حضور پرشور در یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر در برگزاری هر چه بهتر این مراسم سهیم گردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه مقاومت 57 فجر جهادکشاورزی استان یادآور شد: نتيجه‌ي اقدامات و کارهاي ماندگار جهادگران استان در جنگ تحميلي، تقديم 124 شهيد به انقلاب، ۴۹۲ جانباز و ۵۷ آزاده بود.

یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر ، 26 اردیبهشت ‌ماه برگزار می شود

ارسال نظرات