خبرهای داغ:
امام جمعه آذرشهر:

خدمت به مردم سرنوشتی جز شهادت ندارد

تبریز- امام جمعه آذرشهر با اشاره به اینکه شهادت، افتخار بزرگی است که نصیب هر کس نمی شود گفت: در جمهوری اسلامی کسی که در تراز انقلاب اسلامی کار کند و در حرکتش خلوص و رضای خدا باشد و در خدمت به دین و خلق خدا شب و روز نشناسد سرنوشتی جز شهادت ندارد.
کد خبر: ۹۶۰۰۹۴۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رشتبری در آیین گرامیداشت شهدای خدمت در شهرستان آذرشهر خون شهدا را دارای آثار و برکاتی برای ایران اسلامی عنوان کرد.

وی بیان کرد: دیپلماسی قوی و تقویت جبهه مقاومت حاصل خون شهید سلیمانی ، عملیات وعده صادق حاصل خون شهید زاهدی و امروز خون شهدای خدمت کشور را بیمه کرد. که آثارش را در آینده خواهیم دید.

حجت الاسلام رشتبری با اشاره به شخصیت والای شهدای خدمت یادآور شد: شهدای خدمت، اعیار و طراز جایگاه خدمت را آنقدر بالا بردند و الگویی جدیدی از خدمت به مردم ارائه کردند که وظیفه مسئولان بعد خود را سنگین تر کردند.

وی اظهار داشت: اخلاق مداری، ادب، تواضع، تقوای خاص، انقلابی بودن، ولایتمداری و قدم جا پای اهل بیت(ع) گذاشتن از خصوصیات بارز رئیس جمهور شهید و شهدای همراهش بود که در نهایت شهادت در راه خدمت پاداش خدمات صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان برای خدمتگزاری شد.

خدمت به مردم سرنوشتی جز شهادت ندارد

آیین بزرگداشت شهدای خدمت با حضور مسئولان و مردم متدین، قدرشناس و انقلابی شهرستان آذرشهر در مسجد امام رضا(ع)، برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار