خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر:

شهدا برای حفظ نظام جان خود را تقدیم کردند/حضور در انتخابات سیلی محکمی به استکبار خواهد بود

حجت الاسلام یازرلو گفت: برای حفظ نظام شهدا جان دادن و جانبازان از جان گذشتگی کردند و طبق فرموده امام خمینی (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است که وظیفه ما برای حفظ این نظام حضور در پای صندوق های رأی است.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۰۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

شهدا برای حفظ نظام جان خود را تقدیم کردند/حضور در انتخابات سیلی محکمی به استکبار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام عبدالحمید یازرلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر در نشست بصیرتی و جهاد تبیین در فاطمیه روستای مرزبن گفت: انتظار واقعی به این نیست که فقط دعا کنیم و چشم انتظار باشیم؛ انتظار واقعی آن است که با عمل و قدم برداشتن برای آماده سازی مقدمات ظهور برای تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام اقدام کنیم.

وی افزود: ابتدا باید امام را بشناسیم و در حال حاضر که امام غایب است وظیفه ما این است که نائب امام را بشناسیم و گوشمان به دهان مبارک آن عزیز باشد چه می گوید و چه می‌شنویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر اظهار داشت: برای حفظ نظام شهدا جان دادن و جانبازان از جان گذشتگی کردند و طبق فرموده امام خمینی (ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است که وظیفه ما برای حفظ این نظام حضور در پای صندوق های رأی است آن‌هم رأی سالم و درست.

یازرلو تصریح کرد: ان شاءالله همانطور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور داشتید در پای صندوق های رأی هم حضور حداکثری و پرشور داشته باشید تا سیلی محکمی بر منافقین و مستکبران عالم و ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار