گفت: مشارکت بالا رابطه مستقیمی با مسئله اقتدار دارد، هر چه مشارکت بالاتر باشد، ایران قوی‌تری را داریم؛
کد خبر: ۹۵۸۰۷۵۵
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، محمد پساوند با بیان اینکه مقام معظم رهبری راهبردهای چهارگانه انتخابات را عنوان کردند که این مسائل، راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رهبر معظم انقلاب در زمینه مشارکت بالا بسیار تأکید دارند و دلیل این امر این است که مشارکت بالا رابطه مستقیمی با امنیت دارد و هر چه مشارکت بالاتر باشد، امنیت در کشور بالا خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان ادامه داد: اگر خدایی نکرده مشارکت کاهش پیدا کند، قطعا و مطمئنا دشمن طمع خواهد کرد تا امنیت ما به‌خطر بیاندازد و همچنین مشارکت با مسائل اقتصادی رابطه مستقیمی دارد، بنابراین هرچه مشارکت بالاتر باشد، قطعا ما در مسائل اقتصادی حرف برای گفتن خواهیم داشت و چنانچه خدایی نکرده در انتخابات مشارکت پائین داشته باشیم، دشمن در این زمینه تحریم‌ها را علیه ما بیشتر خواهد کرد.

وی بیان کرد: مشارکت بالا رابطه مستقیمی با مسئله اقتدار دارد، هر چه مشارکت بالاتر باشد، ایران قوی‌تری را داریم؛ بنابراین وظیفه‌ای که ما در زمینه جهاد تبیین داریم، تشویق و ترغیب عموم مردم‌ برای مشارکت بالاست.

پساوند با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» طی روزهای گذشته در شهرستان رفسنجان با محوریت انتخابات و با بیان اینکه این رویداد به‌منظور تشویق مردم برای مشارکت حداکثری برگزار شد، اظهار کرد: راهبرد دشمن این است که انتخابات برگزار نشود و اگر برگزار شد، بی‌رونق باشد و یا اگر برگزار شد، به لیستی که آنان ارائه می‌دهند، رأی دهند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان تأکید کرد: مشارکت بالای ملت ایران در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و نظام سلطه است و ان‌شاءالله همه مردم حضور پررنگ و بالایی در انتخابات خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور رأی اولی‌ها در انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: رأی اولی‌ها به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و حق انتخاب و مشارکت در سرنوشت کشور خود دارند و باید این مهم را قدر بدانند؛ چراکه دشمنان در تبلیغات خود به گونه‌ای مطالب خود را ارائه می‌دهند که رأی، رأی اولی‌ها بی‌اثر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار