ساخت دستگاه دندانپزشکی سیار توسط مبتکر بسیجی

حسین احمدزاده بسیجی فعال در حوزه پزشکی، تدوین و انیمیشن‌سازی می‌باشد که توانسته است با حمایت‌های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر موفق به اختراع دستگاه دندانپزشکی سیار شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۰۸
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حسین احمدزاده در گفتگو با این خبرگزاری گفت: حدود ۸ سال است که در کنار پزشکی در زمینه‌های دیگری همچون فتوشاپ، تدوین و انیمیشن‌سازی فعالیت می‌کنم.

ساخت دستگاه دندانپزشکی سیار توسط مبتکر بسیجی

این بسیجی مبتکر با بیان اینکه در جشنواره بین المللی انیمیشن‌سازی نظاره موفق به کسب مقام برتر شد افزود: با ارائه محصولات فناورانه در رویداد تا ثریا نیز موفق به کسب مقام برتر در این رویداد شدم.

وی با اشاره به دلیل اصلی ساخت دستگاه دندانپزشکی سیار تصریح کرد: دسترسی دشوار و سخت بسیاری از مردم که در نقاط دور از خدمات پزشکی به سر می‌بردند یکی از دلایل اصلی اختراع این دستگاه دندانپزشکی به شمار می‌رود.

ساخت دستگاه دندانپزشکی سیار توسط مبتکر بسیجی

احمدزاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در راستای اختراع این دستگاه اذعان کرد: حمل راحت و هزینه کمتر برای بیماران از فواید دیگر این دستگاه دندانپزشکی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات