خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

جوانان از برکات بی‌پایان ماه شعبان بهره ببرند

حجت‌الاسلام میثم فیاضی گفت: جوانان تلاش کنند از برکات بی‌پایان ماه شعبان حداکثر بهره را ببرند.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۱۴
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، پنج شنبه 25 بهمن در همایش ازدواج ۷۰ زوج پاسدار که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، گفت: جوانان باید تلاش کنند از برکات بی‌پایان ماه مبارک شعبان حداکثر استفاده را کرده و خود را به لحاظ معنوی رشد دهند.

وی بر لزوم کسب مهارت‌های زندگی برای آغاز زندگی مشترک و داشتن یک خانواده موفق و متعالی تاکید کرد و ادامه داد: خداوند همراه با ازدواج برکت را وارد زندگی جوانان می‌کند ولی برای اینکه به سعادت و خوشبختی برسند باید به لحاظ فکری و روحی نیز خودشان را آماده کنند.

وی داشتن فرزند سالم و صالح را یکی از مهم‌ترین هدایای خداوند متعال به ابنای بشر دانست و گفت: والدین باید بدانند که زندگی کردن و تربیت اولاد خود جزو بزرگترین هنرها است.

حجت‌الاسلام فیاضی ادامه داد: اینکه انسان با ازدواج دین خود را تکمیل می‌کند یک واقعیت محض است چه‌بسا زنان و مردانی که بعد از تشکیل خانواده به مراتب بالای معنوی دست پیدا می‌کنند.

وی گفت: زن و مرد در مواجهه با یکدیگر مسئولیت دارند و هر دو به یک اندازه باید تلاش کنند تا آرامش روانی درون خانواده به وجود بیاید و خانه به یک مامن تبدیل شود.

حجت‌الاسلام فیاضی خاطرنشان کرد: خانه و خانواده حرمت دارد پس باید آن را پاس داشت چرا که خداوند متعال نیز به آن نگاه ویژه‌ای دارد و فقط به سه مکان عنوان بیت داده است که یکی کعبه دیگری بارگاه مطهر ائمه معصوم(ع) بوده و سومی نیز محلی است که زن و مرد در آن زندگی می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار