خبرهای داغ:
امام جمعه کردکوی:

یکی از بزرگترین افتخارات ما در این نظام مقدس است که مردم با آرای خود خادمانشان را انتخاب می کنند

حجت الاسلام دلبری گفت: در این دو انتخابات سرنوشت ساز پیش رو نیز، مردم بزرگوار- حق و تکلیف خود را می‌شناسند و برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۵۷
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

یکی از بزرگترین افتخارات ما در این نظام مقدس است که مردم با آرای خود خادمانشان را انتخاب می کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام سیدمحمد دلبری امام جمعه کردکوی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: با اشاره به  حدیثی از پیامبر گرامی اسلام -صلی الله علیه و آله و سلم- گفت: هر کس در زمان و یا پس از مرگ من نماز جمعه را از روی انکار یا استخفاف و سبک شمردن ترک کند خداوند کارش را جمع نمی کند. امورش برکت قرار نمی‌دهد و حج و صدقه او قبول نمی‌شود، آیا توبه کند.

دلبری اظهار داشت: زمانی که بانک اذان نماز جمعه بلند می‌شود بایسته است که مردم داد و ستد را رها کرده و در مراسم نماز جمعه گرد هم آیند. بنابراین بستن موقت مغازه‌ها و پاساژها و جمعه بازارها هنگام برپایی نماز جمعه دستوری قرآنی است.
امام جمعه کردکوی عنوان کرد: شایان ذکر است که بی‌توجهی به نمازهای جمعه و جماعت به ویژه در واحدهای تجاری نزدیک محل برگزاری نماز، نکوهش فزون‌تر می‌یابد تا آنجا که افراد بی‌توجهی در لسان پیامبر اکرم(ص) و امیر مومنان(ع) تهدید به مجازات و کیفر شده‌اند.از این رو می توانم گفت که نهادهای رسمی و غیر حکومتی و اجتماعی برای اجرای رسمی بخشیدن به این دستور اسلامی موظف به انجام رویدادی تشویقی یا بازدارنده هستند تا دست کم در مجاورت و همسایگی کانون های مذهبی حرمت آیین های عبادی و نمادهای معنویت پاس داشته باشند.

امام جمعه کردکوی در خطبه دوم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن -هم مصونیت بخش کشور در برابر تهاجمی ترکیبی از دشمنان با کشف جنگ شناختی بوده و هم نقطه قوت و اتکایی برای دولت است تا با وقوف به پشتیبانی برسد. ملت با عزم راسخ برای گره گشایی از مشکلات آنها تصمیم بگیرند از مردم خوب کشورمان تقدیر و تشکر کنند.

وی گفت: جوانان خوب کشورمان در حق مداری و حق اندیشی و حق زیستی و حق شناسی و حقگویی-به حضرت علی اکبر(ع)اقتدا افتخارات بسیار بزرگی را در عرصه های مختلف رقم زدند.

خطیب جمعه کردکوی تصریح کرد:  یکی از بزرگترین افتخارات ما در این نظام مقدس است که مردم با آرای -خادمانشان را انتخاب می کنند و در جمهوری جمهوری، این مردمند که کارگردان و طراح اصلی سیاست هستند و به برکت التزام به اصل فاخر مکتب اسلام ناب هستند. امامت و ولایت هیچگاه سیاست زده و بازی خورده نخواهند شد .
دلبری در پایان خاطرنشان کرد:  در این دو انتخابات سرنوشت ساز پیش رو نیز، مردم بزرگوار- حق و تکلیف خود را می‌شناسند و برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت خواهند کرد.

وی در خاتمه اذعان داشت: از نیروهای نظامی در تقویت اقتدار مقدس جمهوری اسلامی و تامین امنیت مردم به ویژه سپاهیان عزیزمان که موشک بالستیک دوربرد را از روی کشتی باموفقیت شلیک کردند ، تشکر می کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار