خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

انقلاب اسلامی، انقلاب بشریت است / وظیفه تک تک مردم حضور در پای صندوق‌های رای برای تغییر وضع موجود است

حجت الاسلام قاسم پور گفت: قیام امام حسین(ع) برای بشریت بود و این پیام را به همه رساند که در مقابل ظلم نباید کوتاه آمد و توانست مردم را از جهالت نجات دهد؛ انقلاب اسلامی نیز انقلاب بشریت است.
کد خبر: ۹۵۷۹۵۶۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

انقلاب اسلامی، انقلاب بشریت است / وظیفه تک تک مردم حضور در پای صندوق‌های رای برای تغییر وضع موجود است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در همایش جهاد تبیین کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه عنوان کرد: مقام بندگی آنقدر بالا است که خداوند می‌فرماید ابتدا باید بنده بود سپس رسول و امام؛ پیامبر اکرم(ص) اگر ۴۰ سال بندگی نمی‌کرد پیامبر نمی‌شد، حضرت ابوالفضل(ع) بنده خدا و از نسل پیامبر اکرم(ص) بود.
وی افزود: قیام امام حسین(ع) برای بشریت بود و این پیام را به همه رساند که در مقابل ظلم نباید کوتاه آمد و توانست مردم را از جهالت نجات دهد؛ انقلاب اسلامی نیز انقلاب بشریت است.
قاسم پور بیان داشت: در دوران طاغوت ما نه استقلال عرضی داشتیم و نه استقلال سیاسی بلکه تصمیم گیرنده برای کشور، دولت‌های غربی بودند؛ در سال ۵۷ وقتی مردم به میدان آمدند به دنبال عزت، شرافت، دینداری و آزادی بودند و توانستند با انقلاب اسلامی به این شاخصه ها دست یابند.
وی ادامه داد: در ۸ سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور واگذار نشد و دشمن ۴۵ سال است که با انقلاب اسلامی در حال جنگ سخت، نیمه سخت و نرم می‌باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان جمهوری اسلامی را به معنی مردم سالاری دینی قلمداد کرد و اذعان داشت: مردم قیام کردند و هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب شهید دادند تا به مردم سالاری دست پیدا کنند و در حال حاضر ما تا پایین‌ترین رده یعنی شورای شهر و روستا انتخابات داریم یعنی مردم با انتخابات در سرنوشت کشور خود اثرگذار هستند.
وی تصریح کرد: امام حسین و یارانش جان خود و خانواده را فدا کردند که اسلام حفظ شود، شهدا و رزمندگان ۸ سال در دفاع مقدس فداکاری کردند تا دین و انقلاب حفظ شود و در حال حاضر وظیفه همه مردم، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.
قاسم پور تاکید کرد: روز به روز بر عظمت و شکوه انقلاب اسلامی افزوده می‌شود و در صنعت اتمی، علمی، هوافضا، پزشکی و... در دنیا صاحب قدرت هستیم و از این رو دشمن به دنبال تحریف دین و تزریق یاس و ناامیدی در جامعه می‌باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی این قدرت را به ما داد که خودمان برای سرنوشت کشور تصمیم بگیریم و با توجه به انتخابات حساس در ۱۱ اسفند، وظیفه تک تک مردم حضور در پای صندوق‌های رای برای تغییر وضع موجود است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار