در سپاه تنگستان:

جشن میلاد امام حسین(ع)وروز پاسدار برگزار شد

امام جمعه شهر اهرم گفت: امام حسین (ع)کسی است که سرنوشت اسلام، به او، به حرکت او، به قیام او، به فداکاری او، به اخلاص او بسته بود.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۸۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم در جشن میلاد امام حسین (ع)وروز پاسدار که در سپاه امام علی (ع) تنگستان برگزارشد گفت:عظمت روز سوم شعبان را باید به‌ عنوان پرتوی از عظمت حسین‌بن‌علی به‌حساب آورد و به‌شمار آورد؛ روز بزرگی است.

حجت الاسلام والمسلمین پهلو زاده در ادامه افزود:در این روز کسی متولد شد که سرنوشت اسلام، به او، به حرکت او، به قیام او، به فداکاری او، به اخلاص او بسته بود.

حبیب پهلو زاده با اشاره به محبت شدید پیامبر صلی الله علیه و آله نسبت به امام حسین (ع)تصریح کرد:رسول خدا صلی الله علیه و آله نسبت به حسین علیه السلام محبت شدیدی داشت و در مناسبت‌های مختلف و حوادث زیادی با رفتار و گفتار گرانمایه‌اش این محبت را ابراز می‌داشت.

امام جمعه شهر اهرم با تبریک روز پاسدار به پاسداران سپاه امام علی ( ع) شهرستان تنگستان بیان کرد:پاسدار، اصیل‌ترین درخت انقلاب است که ریشه در فلسفه قیام امام حسین (ع) دارد.

حجت‌الاسلام پهلو زاده درپایان گفت:روز پاسدار، یادآور عزم غرور آفرین فهمیده های مکتب واندیشه حسین (ع) اسـت.

درپایان این مراسم ضمن مولودی خوانی از پاسداران و نیروهای وظیفه ای که نامشان مزین به اسامی حسین،ابوالفضل وعباس بود تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار