مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):

راهپیمایی ۲۲ بهمن انسجام و همدلی مردم ایران را به جهان مخابره کرد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری بسیج ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن انسجام و همدلی مردم ایران را به جهان مخابره کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید عبدالرضا هاشمی در این گفتگوی اختصاصی با اشاره به پیام راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه انسجام، وحدت ملی، یکپارچگی و همدلی مردم ایران اسلامی را به جهان مخابره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا هاشمی در ادامه تصریح کرد: انسجام ملت ایران در راستای رسیدن به آرمان‌های الهی خود و شکست اهداف شوم مستکبرین عالم به خصوص آمریکای جنایتکار و رژیم کودککش صهیونیستی برخی دیگر از پیامد‌های این راهپیمای باشکوه محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران با به کارگیری غول رسانه‌ای خود در تلاش برای کمرنگ نمودن راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بودند اذعان کرد: ملت قهرمان جمهوری اسلامی ایران با حضور حماسه ساز خود بار دیگر سیلی محکمی بر دهان دشمنان خود زد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به استقامت و پایداری ملت شریف جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که ملت شریف و غیور ایران اسلامی همانند حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در انتخابات ۱۱ اسفند مجلس شورای اسلامی نیز حضوری باشکوه و تاریخ ساز را به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات