خبرهای داغ:
حجت الاسلام بهاءالدین آقاحسینی عنوان کرد: حضور حداکثری و رای آگاهانه باعث حفظ نظام و مملکت شده و دشمنان را فرسخ‌ها از این مملکت دور خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۰۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام بهاءالدین آقاحسینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی شهر مهرگان در مزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد؛ ضمن تبریک حلول ماه شعبان و همچنین چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خیلی‌ها آرزو داشتند که ایران چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن نگیرد؛ اما مردم با بصیرت، آگاه و با ایمان امروز جشن پیروزی انقلاب را در کنار مرقد مطهر شهدایی که سند شرف و غیرت ما هستند؛ جشن گرفته‌اند و این انقلاب میراث جانفشانی و فداکاری پاک‌ترین و وارسته‌ترین انسان‌های خدا بر روی زمین است.

وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب معجزه بود و مردم با دست‌های خالی در برابر حکومت دو هزار و پانصد ساله رژیم منحوس شاهنشاهی پهلوی ایستادند؛ دشمنان هرگونه جنایتی که دلشان می‌خواست در ایران انجام می‌دادند و به جان، مال و ناموس مردم تعرض می‌کردند تا جایی که به فرموده امام "سگ آمریکایی ارزشش از پادشاه ایران بالاتر بود" اگر کسی به سگ آمریکایی توهین می‌کرد باید ماخذه می‌شد؛ ولی شاه مملکت ارزشی نداشت و این دوران ذلت بار و حقارت آمیز پهلوی بود.

امام جمعه شهر محمدیه ادامه داد: امروز تمام رسانه‌های کفر دنیا جمع شده‌اند که آن دوران را بزک و دوران طلایی ایران نشان دهند؛ در حالی‌که در آن دوران چقدر از مملکت ما از جمله کوه‌های آرارات و بحرین با چندین جزیره با خیانت خائنین از ایران اسلامی جدا شد.

وی یاد آور شد: در آن دوران ملت و ارتش ایران تحقیر و پادشاه ایران اختیاری نداشت؛ با پیروزی انقلاب اسلامی دوران سیاه حقارت و ذلت بار برای مردم تمام شد و امام عزیز برای ما عزت، زندگی با شرف، با غیرت و استقلال را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام آقا حسینی در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمنان ما را تحریم می‌کنند تا مطیع خواسته‌های آنها بشویم؛ تحریم می‌کنند تا تسلیم شده و هر کاری که دلشان خواست با ما انجام بدهند؛ به فرموده حضرت آقا باید اقتصاد ما آنچنان قوی شود که در معاملات دنیا با عزت و سربلندی حاضر شویم.

وی تصریح کرد: منظورمان از اقتصاد مقاومتی این نیست که با دنیا قطع رابطه کنیم ما اکنون با خيلی از کشورها از جمله چین و روسیه رابطه اقتصادی داریم؛ این رابطه با دنیا باید رابطه عزت مدارانه و توأم با احترام باشد و مسلمان نباید در برابر دشمنان ذلیل شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: آزمون بزرگی در پیش داریم و ملت ما همیشه در آزمون‌ها خوش درخشیده؛ ما با شرکت در این آزمون به دنیا ثابت می‌کنیم که صاحب این مملکت مردم هستند؛ رهبر عظیم الشان، رئیس جمهور، از بالاترین ارکان نظام تا پایین‌ترین مسئول همه به نوعی توسط مردم انتخاب شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۱ اسفند با رای درست و آگاهانه، عنایت شهدا را شامل حال خود کنیم و با رای حداکثری و انتخاب افراد مومن، امانتدار، خداشناس، اهل فن و کارآمد سرافرازتر از همیشه با حضور حداکثری خود باعث یاس و ناامیدی دشمنان بشویم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار