خبرهای داغ:
دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت:

۲۲ بهمن روز ملی همه اقوام و مذاهب است

آخوند خوجملی با دعوت از اقشار مختلف مردم شیعه و اهل‌سنت این استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ۲۲ بهمن روز ملی همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در ایران است که باید آن را بزرگ بشماریم.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۱۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

۲۲ بهمن روز ملی همه اقوام و مذاهب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آخوند ابوبکر خوجملی دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آحاد مختلف مردم شیعه و اهل‌سنت کشور و استان گلستان باید با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکبار دیگر اقتدار و انسجام ملی را به نمایش بگذارند.

 وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی را علیه ملت ایران خنثی می‌کند.

 دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت همچنین ادامه داد: در زمانی به سر می‌بریم که نظام سلطه و رژیم صهیونیستی بی‌سابقه‌ترین جنایت‌ها را علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه انجام می‌دهد.

 وی افزود: حضور پرشور مردم شیعه و اهل‌سنت ایران و استان گلستان در راهپیمایی و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و نیز انتخابات ۱۱ اسفند امسال به همان اندازه که برای ملت ایران بسیار مهم است، سبب قوت قلب مردم مظلوم غزه و فلسطین شده و آنها را در ادامه راهشان مصمم‌تر می‌کند.

 آخوند خوجملی تصریح کرد: در سایه مقاومت مردم غزه و طوفان الاقصی، رژیم کودکش صهیونیستی در زوال و نابودی قرار دارد و انشا الله جهان اسلام از شرّ این غده سرطانی خلاص خواهند شد.

 وی از همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن گلستان خواست با وحدت و انسجام همیشگی، پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

 استان گلستان که به نگارستان ایران مشهور است، حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در آن در کمال وحدت و همبستگی، زندگی مسالمت‌آمیزی با هم دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار