توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید عالی زنده بودی:

جشن مبعث پیامبر اکرم (ص) درتنگستان برگزار شد

حجت‌الاسلام احمدی در جشن مبعث رسول اکرم (ص)که در پایگاه شهید زنده بودی تنگستان برگزار شد گفت:هدف از بعث پیامبر(ص)پرستش خداوند یکتا به جای بت پرستی بود.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۷۲
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم احمدی در جشن عید مبعث حضرت رسول اکرم که توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید عالی زنده بودی روستای قباکلکی تنگستان برگزارشد گفت:خداوندحضرت محمّد (ص) را به حق مبعوث کرد تا بندگانش را از پرستش بتها به عبادت خویش دعوت کند، و از عبادت شیطان، به عبادت خود فراخواند.
حجت الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود افزود:این دعوت الهى به وسیله قرآنى انجام شد که آن را با بیانى روشن تبیین، و استوار کرده است، تا بندگان، پروردگار خویش را بشناسند، بعد از آن که او را نمى شناختند، و به او اقرار خداوند سبحان در کتاب خویش بر بندگان تجلّى کرد و آشکار شد، بى آن که او را ببینند.
محمدکاظم احمدی با اشاره به عادات اعراب جاهلی قبل از بعثت حضرت رسول اکرم تأکید کرد:خداوند، حضرت محمد(ص)، را به رسالت مبعوث کرد، تا جهانیان را بیم دهد و امین آیات او باشد در حالى که جمعیت عرب، بدترین آئین را داشتند و در بدترین سرزمین ها و در میان سنگ هاى خشن و مارهاى فاقد شنوایى زندگى مى کردند و آب هاى آلوده مى نوشیدند و غذاهاى بسیار ناگوار مى خوردند و پیوسته خون هم را مى ریختند و پیوند با خویشان را قطع مى کردند (و دختران را زنده به گور مى کردید و پسران خود را به قتل مى رساندید) بت ها، در میانشان، برپا بود و گناهان، سراسر وجودشان را فراگرفته بود.
حجت‌الاسلام احمدی درپایان تصریح کرد:روز مبعث، روز مرگ قساوت ها و شرارت ها بود؛ روز مرگ کرامت هایی که به پای بت ها قربانی می شد؛ روز مرگ جهل و شرک و پرستش های ناروا بود.
در ادامه این مراسم ،برنامه های فرهنگی متنوعی برگزار شدو به نفرات برتر هدایایی اهدا گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار