اعزام خانواده‌های کارکنان پالایشگاه‌های پارس کنگان به راهیان نور

هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۸۰ نفر از خانواده‌های کارکنان پالایشگاه‌های پارس کنگان در قالب اردوی راهیان نور به یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب در دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۳۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید برونسی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در این باره گفت: این اردو از امروز به مدّت ۴ روز و در قالب ۴ اتوبوس برگزار می‌شود که زائرین در این مدّت از یادمان‌های مناطق عملیاتی والفجر ۸ در اروند، کربلای ۵ در شلمچه، کربلای ۴ در علقمه و شهید تندگویان بازدید می‌کنند.

اعزام خانواده‌های کارکنان پالایشگاه‌های پارس کنگان به راهیان نور

سرهنگ رضا داهی افزود: زیارت یادمان شهدای فتح المبین، بازدید از آرامگاه دانیال نبی در شوش و شرکت در رزمایش اردوگاه شهید باکری خرمشهر از دیگر برنامه‌های این اردو است.

اعزام خانواده‌های کارکنان پالایشگاه‌های پارس کنگان به راهیان نور

وی اظهار کرد: در این اردو که با هدف آشنایی خانواده محترم کارکنان صنعت با مقوله ایثار، شهادت و جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود با حضور روحانی، مداح و راوی برنامه‌های فرهنگی متعددی برنامه‌ریزی شده است که در مدّت برگزاری اردو، انجام می‌شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: مسابقات فرهنگی، نقاشی، دلنوشته و بیان خاطره از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که قرار است در این مدّت، برگزار شود.
فرمانده حوزه مقاومت کارگری شهید برونسی شهرستان کنگان یادآور شد: پیش از این، ۳۴۰ نفر به اردوی راهیان نور کرمان اعزام شده بودند که تلاش داریم ان شاءالله ۲۰۰ نفر دیگر را نیز در ابتدای اسفند ماه به این اردو‌ها اعزام کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار