مدیر بیمارستان شهدای دهلران گفت: ۶۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات درمانی و پزشکی بیمارستان شهدای دهلران هزینه شده است.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۷۷
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا منصوری شامگاه امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۶۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات درمانی و پزشکی بیمارستان شهدای دهلران هزینه شده است.

 

مدیر بیمارستان شهدای دهلران گفت: یک دستگاه سنگ‌شکن به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به تجهیزات اتاق عمل بیمارستان شهدای دهلران افزوده شد تا ازاین‌پس شاهد خدمات بهتر به مردم دهلران باشیم.

 

وی گفت: برای درمان لیزری سنگ‌های کلیه، مثانه و حالب از طریق مجاری ادراری بدون نیاز به جراحی باز و با روش نوین آندوسکوپی، دستگاه سیستوسکوپی برای تشخیص ضایعات مثانه و پروستات به روش آندوسکوپی، دستگاه "رزکتوسکوپ" برای درمان لیزری پروستات بدون نیاز به جراحی باز و درمان لیزری تومورهای مثانه بدون نیاز به جراحی و درمان خونریزی‌های ادراری به روش آندوسکوپی و درمان تنگی‌های ورودی مثانه از جمله این تجهیزات است.

 

 مدیر بیمارستان شهدای دهلران تصریح کرد: به‌منظور رفع مشکلات مرتبط با اعزام بیماران دهلران یک دستگاه آمبولانس به مبلغ ۲۳ میلیارد ریال با تجهیزات پیشرفته پزشکی به چرخه اعزام بیمار و خدمت‌رسانی در بیمارستان و یک دستگاه اندازه‌گیری گازهای خون شریانی (ABG) با اعتبار ۲ میلیارد ریال از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین آزمایش‌های موردنیاز واحد اورژانس، مراقبت ویژه و بخش‌های بستری است.

 

 وی گفت: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم علاوه بر دستگاه‌های پیشرفته پزشکی، برای اولین‌بار در دهلران متخصصان اورولوژی، پوست و مو، ارتوپدی و گوش و حلق و بینی در این بیمارستان مستقر شده است.

 

 منصوری خاطرنشان کرد: ۲ دستگاه دیالیز به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و تخت اتاق عمل و چراغ سالیتیک به مبلغ چهار میلیارد ریال از دیگر تجهیزات است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار