فرمانده سپاه ناحیه دهلران:

بسیج تا پایان کرونا در جبهه سلامت می ماند

فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت:درحال حاضرروزانه بین ۱۰۰۰ تا۱۵۰۰ نفردرسطح شهرستان واکسینه می شوندامیدواریم با اقدامات صورت گرفته این آمارروزبه روزافزایش یابدوتا آذرماه پایان واکسیناسیون درشهرستان دهلران باشد.
کد خبر: ۹۳۷۳۴۲۱
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، با دعوت از همه اقشار مردم به تزریق واکسن گفت:خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته همه حوزه ها و پایگاههای بسیج در راستای مبارزه، پیشگیری و واکسینه کردن مردم ازبیماری منحوس کرونا پای کار آمده اند و روند واکسیناسیون از سرعت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بین ۱۰۰۰ تا۱۵۰۰ نفر در سطح شهرستان واکسینه می شوند که امیدواریم با اقدامات صورت گرفته این آمار روز به روز افزایش یابد و تا آذرماه ۱۴۰۰ پایان واکسیناسیون در شهرستان دهلران باشد.

سرهنگ علی آبدونی اظهارکرد : تهیه ۱۵۰۰بسته مغذی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی،حمایتی ،بهداشتی بین خانواده های محروم و اهدا ۸دستگاه فشار سنج، گوشه ای از اقدامات انجام گرفته در این ناحیه می باشد.

وی ادامه داد : سپاه ناحیه دهلران با همکاری  اداره هلال احمر نقاهتگاه ۳۰تخت خوابی را در اردوگاه راهیان نور جهت کمک و پشتیبانی از بیمارستان دهلران ایجاد کرده است.

سرهنگ آبدونی عنوان کرد: حوزه بسیج خواهران نیز با تهیه بسته های حمایتی،بهداشتی،معیشتی و حضور فعال در مراکز واکسیناسیون نقش مهمی در راستای مقابله با این بیماری منحوس داشته اند.

وی در پایان با تقدیر از تلاش شبانه روزی کادر درمان گفت: از همه اقشار مختلف مردم درخواست می کنیم در راستای مبارزه با بیماری کرونا و حمایت از کادر درمان، رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود داشته باشند تا شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس در آینده نزدیک باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار