اختصاص اردوگاه راهیان نورسپاه ناحیه دهلران به مرکز نقاهتگاه بیماران کرونایی

جانشین سپاه ناحیه دهلران گفت:با هماهنگی به عمل آمده اردوگاه راهیان نوربرای بستری بیماران کرونایی درنظرگرفته شده که باهمکاری فرمانداری وهلال احمر درحال تجهیز می باشد تادرصورت نیازمورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۶۷۹۰۴
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسمی با حضور سرهنگ مرغزاری جانشین سپاه ناحیه دهلران،مهندس عسگری فرماندار دهلران و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان،مدیر هلال احمر شهرستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان شهدا،از بیمارستان شهدا و نقاهتگاه راهیان نور دهلران بازدید به عمل آمد.هدف از این بازدید ها تسریع در ارائه خدمات به بیماران کرونایی شهرستان عنوان شد.

فرماندار ویژه دهلران در این بازدید خواستار تجهیزات و تامین تخت توسط هلال احمر دراین مراکز شد.

وی همچنین خواستار تامین پزشک و پرستار از طریق هلال احمر برای کمک به بیمارستان شهدا شد.

سرهنگ مرغزاری  در این بازدید با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان دهلران و اوضاع نامناسب شهرستان گفت :با هماهنگی های صورت گرفته مابین سپاه و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان،مکان راهیان نور را برای بستری بیماران کرونایی در نظر گرفته شده که با همکاری فرمانداری وهلال احمر در حال تجهیز هستیم تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هم گفت:تلاش می کنیم با پیگیریها در راستای تجهیزات کمک کنیم.

علی اکبری از نیاز سنجی ها و گرفتن لیست تجهیزات خبر داد و افزود:در زمینه توزیع ماسک نیز اقداماتی برای بیمارستانها داشته ایم.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات