به همت سپاه ناحیه دهلران

آیین غبارروبی مزار شهدای گمنام دهلران در گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت

همزمان با آغاز هفته دولت،در مراسمی با حضور موسوی امام جمعه،عسگری فرماندار دهلران،سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از مسئولین شهرستان آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام دهلران صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۷۵۹۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،همزمان با آغاز هفته دولت،در مراسمی با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه دهلران ،عسگری فرماندار دهلران،سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران و جمعی از مسئولین شهرستان آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام دهلران صورت گرفت.

در این مراسم معنوی مسئولین با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

امام جمعه دهلران در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:قطعاً و یقیناً نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات فراوانی ارزانی داشته و در۴۲ سال گذشته در جهان توانسته نقش آفرینی کند ودولت ها نقش مهمی در نظام دارند دولت ها می توانند چالش زا باشند و هم می‌توانند مسیر را فراهم کنند و به توسعه همه جانبه کمک کنند.

موسوی گفت:امیدوارم این دولت جدید که برگرفته از شعارهای دینی و الهی است بتواند به اهداف خودش که همان  اهداف عالیه  نظام هستند با کار و تلاش مضاعف دست پیدا کند.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر»، ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

ارسال نظرات