خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کردکوی:

اجرای ۴۰ عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر در کردکوی

سرهنگ پاسدار مهدی اصحابی گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه حوزه و پایگاه محور و ۴۰ عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر به همت سپاه شهرستان کردکوی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۹۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

اجرای ۴۰ عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر در کردکوی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سرهنگ مهدی اصحابی فرمانده سپاه کردکوی در نشست خبری به مناسبت دهه فجر گفت: در آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنوز دشمن دست از دشمنی با ما بر نداشته و یقیناً بر نخواهد داشت چرا که دشمنان وجود و ماهیت دینی و استقلال جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده و به هر طریقی در حال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی ما هستند.

وی افزود: خوشبختانه کشور ما با وجود فشارها و هجمه های استکبار جهانی با اتحاد و همدلی همگان در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سمت پیشرفت و رشد در حال حرکت است و وظیفه ما این است که تا حد وسعمان برای زنده نگه داشتن ارزشهای انقلابی و اسلامی بکوشیم چرا که انقلاب به ما هویت و ارزش داد و اگر برخی کاستیها نیز در جاهایی وجود دارد، میتوان با روحیه انقلابی آن را برطرف کرد.

فرمانده سپاه کردکوی از برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه حوزه و پایگاه محور و ۴۰ عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر به همت سپاه شهرستان کردکوی خبر داد و افزود: سلام به آینده - کاروان شادی، بازدید رسانه ها از مظاهر پیشرفت شهرستان و انعکاس در رسانه های محلی، گذر انقلاب - ایستگاه فرهنگی و کافه گفتگو با موضوع انتخابات، نمایشگاه صنایع دستی و تقدیر از فعالین اقتصادی، محله نشاط - جشن انقلاب، راهپیمایی ۲۲ بهمن ازجمله برنامه های شاخص در ایام الله دهه فجر در کردکوی است.

وی همچنین ادامه داد: عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی، رژه موتورسواران، برگزاری گشت های عملیاتی، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید علمی بسیجیان، جشن انقلاب، همایش روشنگری فرهنگیان بسیجیان از دیگر برنامه های سپاه کردکوی در دهه فجر است.

فرمانده سپاه کردکوی با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن نزد ملت ايران از جايگاهی بسيار ارزشمند برخوردار است، اظهار کرد: به حول و قوه الهی با شرکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز در حماسه ۱۱ اسفند در پای صندوقهای رای ملت ایران نشان خواهند داد که این روزهای حماسی نماد اقتدار و عظمت آنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار