خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین نادعلی رضانژاد گفت: دشمن بدنبال این است که مردم پای صندوق های رأی نیایند و باید توجه نمود که هر چه حضور مردم پای صندوق های رای بیشتر باشد باعث اقتدار و کارآمدی نظام می شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۶۸
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

حضور پرشور مردم پای صندوق های رای؛ باعث اقتدار و کارآمدی نظام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین نادعلی رضانژاد امام جمعه گالیکش در همایش اقتدار فجر انقلاب و جهاد تبیین این شهرستان گفت: امام (ره) در برابر اقدامات رضا خان سکوت نکرد و وقتی رضاخان قانون کشف حجاب را صادر کرد و یا وقتی که قانون کاپیتولاسیون ارزش یک ایرانی را از یک سگ آمریکایی پایین تر می آورد و دین به خطر افتاده است، امام (ره) ساکت ننشست و فریاد زد که به داد اسلام برسید که اسلام در خطر است.

وی افزود: وقتی امام خمینی (ره) پس از تبعید وارد کشور شد همه ی مردم از امام پیر‌وی ‌‌و حمایت کردند و به صحنه آمدند.

رضانژاد اظهار داشت: از ویژگی های امام با تقوا و خداترس بودن بود و غیر از خدا از هیچ ‌چیزی و کسی نمی ترسید با اینکه مردم در برابر شاه جرات قیام نداشتند.

امام جمعه گالیکش تصریح کرد: از جمله صفات و ویژگی های اخلاقی امام خمینی (ره)؛ مردم داری و ساده زیستی امام بود و این یکی از دلایل همراهی مردم در قیام و پیروزی انقلاب بود.

وی عنوان کرد: وظیفه ما حفظ انقلاب اسلامی است و حضرت امام فرمودند: حفظ نظام از واجب اوجبات است، دشمنان با تمام وجود بر علیه اعتقادات ما کار می کنند ، دشمن بدنبال فاصله انداختن بین مسئولین و مردم ، روحانیت و مقدسات با مردم و جوانان ، بدنبال تفرقه انداختن در بین اقوام و مذاهب است.

رضانژاد خاطرنشان کرد: دشمن در آستانه انتخابات بدنبال این است که مردم پای صندوق های رأی نیایند و باید توجه نمود که هر چه حضور مردم پای صندوق های رای بیشتر باشد باعث اقتدار و کارآمدی نظام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار