خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرخه گفت: همه خود را مدیون شهدا و ایثارگران می دانیم و با گرامیداشت یاد آنها باید تلاش کنیم تا ارزش های اسلامی و دستاورد دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۶۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا، در این هفته همزمان با دهه ی مبارک فجر با خدابخش حافظی، حسین داودی، غلامحسین حافظی و علیرضا حافظی از دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان و جمعی دیگر از پایوران سپاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اشرف با اشاره به اینکه این دیدارهای هفتگی نزدیک به دو سال است که در سطح شهرستان انجام و دیدار با یادگاران دوران دفاع مقدس انجام می شود، اظهار کرد: این اقدام با هدف تجلیل و تقدیر از ایثارگران و رزمندگان و مرور وقایع و خاطرات فرهنگ دوران پر افتخار دفاع مقدس و ثبت و ضبط آن وقایع انجام می شود.

او با اشاره به اینکه ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثار رزمندگان است، افزود: همه خود را مدیون شهدا و ایثارگران می دانیم و با گرامیداشت یاد آنها باید تلاش کنیم تا ارزش های  اسلامی و دستاورد دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

امام جمعه سرخه ایثار و رشادت های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را فراموش نشدنی دانست و تصریح کرد: ملت ایران هیچگاه رشادت ها و حماسه های شهدا و رزمندگان و ایثارگران را از یاد نخواهد برد و همیشه قدردان آنها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار