خبرهای داغ:
فرماندار سرخه از کلنگ زنی 54 پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 124 میلیارد تومان در سطح شهرستان سرخه در طول دهه ی فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۶۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت یوم الله دهه ی مبارک فجر، نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان سرخه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست حجت اله کرمانی با اشاره به اینکه به مناسبت دهه ی فجر، 54 پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 124 میلیارد تومان در سطح شهرستان کلنگ زنی خواهد شد، اظهار کرد: از مجموع 54 طرح قابل افتتاح 48 پروژه عمرانی و اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال برآورد شده است. در طول دهه فجر 5 طرح اقتصادی نیز در شهرستان سرخه به بهره برداری خواهد رسید که 350 میلیارد ریال برای این طرح‌ها اعتبار درنظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه طرح‌های اقتصادی و عمرانی در سال 1402 پیشرفت قابل توجهی داشته، افزود: امسال در پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی در طرح های اقتصادی و عمرانی نسبت به سال گذشته 58 درصد پیشرفت داشته که سال گذشته بالغ بر 72 میلیارد تومان و امسال از مجموع 12 دستگاه اجرایی 124 میلیارد تومان است.

فرماندار سرخه ادامه داد: همزمان با دهه فجر 233 برنامه تدارک دیده شده که 21 برنامه از برنامه های شاخص بوده که در سطح شهر سرخه و روستاها ازجمله لاسجرد، افتر و مومن آباد انجام خواهد شد.

کرمانی با اشاره برنامه های شاخص این ایام گفت: در صبح روز پنجشنبه 12 بهمن برنامه پیاده روی دستگاه های اجرایی از محل شهدای گمنام تا گلزار شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، در روز یکشنبه 14 بهمن شهرستان سرخه میزبان استاندار بوده و در حاشیه این مراسم مانور فرضی زلزله در پد هوایی هلال احمر، کلنگ زنی یک پروژه در روستای لاسجرد انجام و در ادامه ضمن برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان، آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه برگزار خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار