خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

هر کجا انقلابی عمل کردیم حماسه‌ساز شدیم/ ما در انقلاب اسلامی به شگفت‌انگیزترین دستاوردها دست یافته‌ایم

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی با وجود موانع متعدد، به شگفت‌انگیزترین دستاوردها دست یافته‌ایم، گفت: هر کجا انقلابی عمل کردیم حماسه‌ساز شدیم.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۸۹
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین گلچهره در همایش تبیینی آرایشگران زنانه شهرستان تویسرکان به مسئله جهاد تبیین پرداخت و اظهار کرد: ایران قبل از انقلاب حدود ۳۰ میلیون جمعیت داشت و فروش نفت ۶ میلیون بشکه‌ای داشتیم، تحریم نبودیم و با آمریکا و اسرائیل هم دشمن نبودیم، اما از لحاظ موضوعات متعددی مثل پزشکی، امکانات عمومی، و علمی در بدترین شرایط جهانی بودیم اما به برکت انقلاب اسلامی با وجود موانع متعدد امروز ایران یکی از مهم‌ترین کشورهای دنیا در معادلات جهانی است.

وی یکی از برکات انقلاب را ایجاد زمینه و بستری برای رشد و شکوفائی استعداد ایرانی دانست و گفت: خودتحقیری و نگاه به غربی که قبلا وجود داشت در طول انقلاب به میدان دادن به جوان ایرانی ختم شد و در نتیجه دانشگاه‌ها و مراکز دانش بنیان متعددی تأسیس شد و ایران توانست در سرعت رشد علم در دنیا جزو برترین‌ها قرار بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه در انقلاب اسلامی با وجود موانع متعدد، به شگفت‌انگیزترین دستاوردها دست یافته‌ایم، گفت: به طور قطع مشکلاتی هم وجود دارد، اما ریشه این مشکلات در انقلاب و تفکر انقلابی نیست، چراکه ما هر کجا انقلابی عمل کردیم حماسه‌ساز شدیم.

وی ادامه داد: ریشه این مشکلات در تفکر غرب‌گرایی است، چراکه برای مثال در مسئله‌ای مانند اقتصاد ما چند سال درگیر معادلات جهانی شدیم و عقب ماندیم، در حالی که همان سال‌ها در مولفه‌های دیگر موفق بودیم.

گلچهره با اشاره به تلاش غرب برای تصرف نگرش‌ها و اندیشه‌ها گفت: آنها در بستر رسانه و فضای مجازی، با ترویج دروغ و بزرگ نمایی مشکلات موجود سعی بر فروپاشی انسجام عمومی و وارونه جلوه دادن حقایق در ایران دارند، که رمز موفقیت در این تهاجم دشمن تبیین و بیان حقایق موجود در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات