خبرهای داغ:
حجت‌االاسلام مغیثی:

ایران اسلامی در همه‌ عرصه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است

همدان-امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی در همه‌ عرصه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، گفت: دانش‌آموزان و نخبگان ایرانی ثابت کرده‌اند که کشور ما در حال حاضر هیچ چیز کمتر از آمریکا ندارد.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۱۰
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم جشن ستارگان آموزش وپرورش نهاوند ضمن تبریک ایام ولادت سراسر نور امام علی(ع) اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی موجب تشویق و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان برای تلاش و کوشش بیشتر در عرصه‌های علمی است.

وی با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی در همه‌ عرصه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، خطاب به حاضرین گفت: دانش‌آموزان و نخبگان ایرانی ثابت کرده‌اند که کشور ما در حال حاضر هیچ چیز کمتر از آمریکا ندارد.

امام جمعه نهاوند افزود: آمریکا چه چیزی دارد که ما نداریم؟ در عرصه‌ پیشرفت‌های علمی هیچ کم نداریم؛ در عرصه‌ نظامی به حمدالله آن قدر قوی هستیم که هیچ کشوری جرأت نمی‌کند فکر حمله به ایران را بکند و در سایر زمینه‌ها نیز شرایط همین گونه است.

وی با اشاره به اینکه آزادی به معنای قانون‌شکنی و ولنگاری در جامعه نیست، بیان کرد: تحقق کلمه‌ آزادی در کشور ما همین عدم نگاه جنسیتی و ورود و فعالیت خانم‌ها در عرصه‌های مختلف، و پیشرفت بدون مانع در آن عرصه‌ها است.

* ضرورت مطالعه بیانیه‌ گام دوم انقلاب توسط جوانان

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند نیز با تأکید بر ضرورت مطالعه بیانیه‌ گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری توسط جوانان به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان اظهار کرد: مخاطب این بیانیه همه هستند؛ ولی مخاطب خاص آن، جوانان عزیز و شایسته‌ ما هستند که سازندگان چلّه‌ دوم انقلاب و صاحبان و آفرینندگان تمدن نوین اسلامی در قرن پانزدهم خواهند بود.

شهروز کیانی افزود: یکی از مهمترین راه‌های تحقق اهداف این بیانیه‌ مهم و راهبردی، پیشرفت در عرصه‌های علمی است که با تلاش و کوشش و همت شما دانش‌آموزان عزیز محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر و با استقرار دولت سیزدهم، بسیاری از مشکلات حل شده است و پروژه‌هایی که چندین سال نیمه‌کاره و معطل مانده بودند، تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌اند، بیان کرد: دشمنان با تبلیغات سوء رسانه‌ای و وارونه نشان دادن مسائل، به دنبال اشاعه‌ ناامیدی در بین مردم و دلسرد کردن آن‌ها از دولت و نظام هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه، خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم با تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردها، خدمات نظام را به اطلاع مردم برسانیم تا بار دیگر مردم ولایتمدار، با بصیرت انقلابی خود، حضور پرشور و تاریخی در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار