خبرهای داغ:
رئیس مجمع جهادگران کشور:

ما تشکل مردمی مانند بسیج در دنیا نداریم/جهادگر باید مطالبه گر و اهل تعامل باشد

حجت الاسلام درستکار گفت: بسیج آنقدر مقدس و نورانی است که خداوند آن را شامل هر عزیزی نمی کند و خوشا به سعادت شما که با تاسی به ائمه اطهار(ع) در این مسیر قدم گذاشتید.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۳۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

ما تشکل مردمی مانند بسیج در دنیا نداریم/جهادگر باید مطالبه گر و اهل تعامل باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام درستکار رئیس مجمع جهادگران کشور در چهارمین انتخابات مجمع گروههای جهادی استان گلستان گفت: ما تشکل مردمی مانند بسیج در دنیا نداریم و به خاطر موفقیتهایی که دارد خیلی ها طمع کرده اند که به جریان بسیج ضربه بزنند.

وی افزود: بسیج آنقدر مقدس و نورانی است که خداوند آن را شامل هر عزیزی نمی کند و خوشا به سعادت شما که با تاسی به ائمه اطهار(ع) در این مسیر قدم گذاشتید.

درستکار اظهار داشت: کسی که در مسیر جهادی قدم بر می دارد باید بتواند که خودش مانند حاج قاسم باشد و حاج قاسم ها را برای جامعه تربیت کند. حاج قاسم دو شاخصه مهم داشت که یکی تدبیر و دیگری شجاعت وی بود و اگر حاج قاسم، حاج قاسم شد به این دلیل بود که در کارهایش اخلاص داشت.

رئیس مجمع جهادگران کشور تصریح کرد: هر جا ما با اخلاص حرکت کردیم موفق بودیم و هر جا نا خالصی داشتیم کارها روی زمین ماند و ما باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دشمن شناس باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بچه های جهادی باید باهوش باشند، گروههای جهادی رشد کرده اند و وظیفه ما توانمند سازی بچه های جهادی است و جهادگر باید مطالبه گر و اهل تعامل باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار