خبرهای داغ:
جانشین معاونت سیاسی سپاه:

پس از ۷۵ سال محاصره، تنها آرمان فلسطینیان آزادی است / برای ناکام گذاشتن فتنه دشمنان باید خدمات اجتماعی پررنگ گردد

سردار غضنفری گفت: ملتی که ۷۵ سال در محاصره است هیچ آرمانی برای او وجود ندارد مگر آزادی و هیچ کشوری به آزادی نخواهد رسید مگر با ایثار و فداکاری.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۲۱
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

پس از ۷۵ سال محاصره، تنها آرمان فلسطینیان آزادی است / برای ناکام گذاشتن فتنه دشمنان باید خدمات اجتماعی پررنگ گردد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار غضنفری جانشین معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست بصیرتی کارکنان سپاه گرگان عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی چه اجرا میشد و چه اجرا نمی شد حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه قطعی بوده است زیرا امروزه دریای مدیترانه در حال تبدیل شدن به قطب گازی در دنیا است و رژیم صهیونیستی کاملا به نفت و گاز وابسته است.
وی افزود: اخیرا در ۳۰ کیلومتری غزه یک میدان گازی کشف گردید و رژیم صهیونیستی برای اینکه بتواند بر این میدان گازی مسلط شود باید حماس را از سرراه بردارد و غزه را کاملا در اختیار بگیرد
غضنفری طوفان الاقصی را بهترین فرصت برای آزادی فلسطینیان دانست و اذعان کرد: ملتی که ۷۵ سال در محاصره است هیچ آرمانی برای او وجود ندارد مگر آزادی و هیچ کشوری به آزادی نخواهد رسید مگر با ایثار و فداکاری.
وی ادامه داد: در وقایع اخیر، اسرائیل تهدید موجودیتی را به وضوح احساس کرده است و در ۷۵ سال گذشته هیچ وقت رژیم صهیونیستی مانند الان خطر فروپاشی به او دست نداده است به همین دلیل هر کاری می‌کند که ایران را به عقب براند.
جانشین معاونت سیاسی سپاه تصریح کرد: در عملیات موشکی اخیر سپاه علیه مقر تروریست ها و سرویس های جاسوسی، شلیک موشک نقطه زن به ادلب در فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری پیام واضحی به رژیم صهیونیستی بوده است زیرا فاصله آن نقطه تا اسرائیل نیز همین مقدار می باشد.
غضنفری حضور پرشور در انتخابات امسال را بسیار پراهمیت خواند و تاکید کرد: در حوزه انتخابات، یک جنگ تمام عیار در کشور برقرار است و دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور در انتخابات است و پررنگ کردن خدمات اجتماعی می تواند تاثیر بسزایی در مقابله با جنگ دشمن و افزایش مشارکت در انتخابات داشته باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار