مشارکت حداکثری در انتخابات نسخه نجات بخش کشور است

رئیس قرارگاه عمار در گردهمایی مردمی جهاد تبیین که در شهرستان جم برگزار شد گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نسخه نجات بخش کشور در حوزه اقتصادی، اقتدار و عزت ملی است.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۵۳
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان جم، حجت الاسلام ولمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در گردهمایی مردمی جهاد تبیین که با حضور اقشار مختلف در سالن شهید خاتمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم برگزار گردید ضمن تحلیل تاریخی از مناسبات حاکم بر جهان در گذشته و حال به موضوع مهم انتخابات و ارتباط مستقیم حضور مردم در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات نسخه نجات بخش کشور در حوزه اقتصادی و اقتدار و عزت ملی است.

حجت الاسلام مهدی طائب نقش جنایت کارانه رژیم غاصب اسرائیل با پشتیبانی همه جانبه آمریکای جنایتکار را نشان دهنده دوگانگی در حقوق بشر و اضمحلال بلوک غرب دانست و اذعان کرد: نابودی اسرائیل غاصب به معنای نابودی گروه‌های تکفیری و آمریکای جنایتکار در منطقه می‌باشد.

مشارکت حداکثری در انتخابات نسخه نجات بخش کشور است

وی در پایان تصریح کرد: امروزه ایران از جنگ فیزیکی و مستقیم که مصداق کامل آن دفاع مقدس می‌باشد موفق بیرون آمد و در جنگ شناختی دشمن نیز پیروزی‌های متعددی را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار