خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

مادران و همسران شهدا نور چشمان و برکت رشد و اقتدار نظام ما هستند

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: امروز سیره و مکتب حاج قاسم دشمنان را به لرزه انداخته و آنها را از هرچیزی که مرام او را نشر دهد هم هراس می اندازد.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۳۹
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

مادران و همسران شهدا نور چشمان و برکت رشد و اقتدار نظام ما هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان سرهنگ پاسدار سید علی حسینی فرمانده سپاه گنبدکاووس در همایش الگوهای صبر و ایستادگی ویژه تکریم مادران و همسران شهداء در آستان مقدس امامزاده یحیی علیه السلام گفت : امروز سیره و مکتب حاج قاسم دشمنان را به لرزه انداخته و آنها را از هرچیزی که مرام او را نشر دهد هم هراس می اندازد.

وی افزود : مادران و همسران شهدا نور چشمان ما هستند و برکت رشد و اقتدار نظام از خون شهدا و خانواده شهداست. در دوران دفاع مقدس ۲۳۰هزار شهید تقدیم اسلام شده است که تاریخ آن برای همه درس ایثار و فداکاری است.

سیدعلی حسینی تصریح کرد : شاهان قاجار و پهلوی جز ذلت و خفت ارمغانی برای کشور نداشتند در حالی که به برکت انقلاب حضرت روح الله از همان آغاز دشمنان به علت از دست دادن منافع خود از حضور در ایران و منطقه با طراحی نقشه های گوناگون دنبال ایجاد ناامنی بودند.

فرمانده سپاه گنبدکاووس عنوان کرد : رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان و ایثار مادران و همسران شهداء که به فرمان ولایت فقیه عمل می کردند سبب یاری دین اسلام و افتخار انقلاب اسلامی شد. دشمن هر چی می خواهد تبلیغات کند ما بالاتر از شهداء و خانواده والامقامشان قهرمان نداریم.

این مقام مسئول افزود : وظیفه مسئولین تکریم ، تعظیم و تجلیل از خانواده شهدایی است که با رنج از دست دادن خانواده پس از ۴۰ سال هنوز چون کوه پشت انقلاب اسلامی ایستاده اند. به مادران و همسران شهدا میگویم فرزندان و همسرانتان در راه خدا جهاد فی سبیل الله کردند ولی اگر ایثار شما در راهی کردن رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل صبر و استقامت شما که ستودنی است نبود ما به این عزت و سربلندی نمی رسیدیم.

سرهنگ پاسدار حسینی خاطرنشان کرد : فرزندان شما بر ما مسئولین شاهد و ناظر هستند و همانند ستارگان بانور خود راه را نشانمان می دهند. هنر ما مسئولین این باید باشد که با بصیرت خود را در ظلمات دنیا در مسیرنورانی شهدا گام برداریم. در ۱۱ اسفند دو انتخابات مهم پیش رو داریم که سرنوشت ساز است و خانواده محترم شهدا نیز مردم را تبیین کنند که امروز یاری انقلاب اسلامی به میدان آمدن در پای صندوقهای رای است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار