فرا رسیدن ۲۱ دی ماه سالروز شهادت خبرنگار بسیجی غلامرضا رهبر در عملیات کربلای پنج که به نام روز بسیج رسانه نام گذاری شده را گرامی میداریم .
کد خبر: ۹۵۶۹۷۷۶
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،فرا رسیدن ۲۱ دی ماه سالروز شهادت خبرنگار بسیجی غلامرضا رهبر در عملیات کربلای پنج که به نام روز بسیج رسانه نام گذاری شده را گرامی میداریم .

۲۱ دی ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر ونیز سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه، یادآور نقش انقلابی، راهبردی واثرگذار در جهاد تبیین رسانه ها و اهالی آن در پیشبرد و معرفی شایسته انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان است و این همان رسالت یک رسانه ی انقلابی است که از روحیه بسیجی نشأت گرفته است .

سازمان بسیج رسانه استان کرمان ضمن درود به ارواح مطهر شهدای والامقام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و به‎ ویژه روح بلند شهید جاویدالاثر «غلامرضا رهبر» و شهدای مقاومت اسلامی فلسطین و مردم مظلوم اما مقتدر غزه این روز را گرامی میدارد و از همراهی و همکاری صادقانه و صمیمانه اصحاب محترم رسانه استان کرمان که پرچم دار امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و مطالبه گری شایسته به مردم عزیز و شریف استان هستند قدردانی می نماید و توفیق خدمت به اسلام ،انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت منویات رهبر معظم انقلاب را برای اصحاب رسانه داریم .
بدون تردید راه شهدای والامقام ادامه دارد و سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اندوه فراوان غم ازدست دادن هموطنان و هم استانی های عزیز در عملیات تروریستی مسیر گلزارشهدای کرمان درمراسم گرامی داشت چهارمین سالروز شهادت اسطوره مقاومت ( سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ) را هرگز فراموش نمی کند و خواستار مجازات و انتقام سخت از عوامل پیدا و پنهان آن میباشد .


سازمان بسیج رسانه استان کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار