خبرهای داغ:
قاسمی:

حضور فعال زنان در جامعه ضروری است

همدان-مدیر مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار حضور فعال زنان در جامعه را ضروری برشمرد و نقش موثر زنان در انقلاب، به ویژه نقشی را که مبلغین در جامعه به دوش می‌کشند حائز اهمیت دانست.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۹۵
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت گرامیداشت هفته زن و روز طلبه مدیر، کادر، اساتید و جمعی از مبلغین مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

قاسمی مدیر مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن حضور فعال زنان در جامعه را ضروری برشمرد و نقش موثر زنان در انقلاب، به ویژه نقشی را که مبلغین در جامعه به دوش می‌کشند حائز اهمیت دانست.

حجت الاسلام مصباح امام جمعه شهرستان بهار نیز با تشریح عملکرد مناسب در حوزه تبلیغ و تربیت مسئله جمعیت را از مهمترین مسائل عنوان کرد و توصیه‌هایی در عرصه تبلیغ موثر بیان کرد.

جواهری از اساتید مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) بهار اظهار کرد: با توجه به مراجعات حضوری و تماس‌های تلفنی در خصوص پاسخگویی به احکام آنچه بیش از پیش نمود دارد احکام آرایش‌های نوظهور و احکام سقط جنین است.

وجدانی از فعالان و کنشگران جمعیت نیز در ادامه گزارش مختصری از فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی در زمینه فرزندآوری، آسیب‌ها و فرصت‌ها را بیان و درخواست‌های خود را مبنی بر اجرای موفقیت آمیز این طرح عنوان کرد.

همچنین در این نشست به مشکلاتی که مربیان طرح امین در مدارس محل خدمت و آموزش و پرورش مواجه هستند توسط رابط طرح امین بیان و پیشنهاداتی در راستای برگزاری دوره‌های توانمندسازی و تقویت مربیان مطرح شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار