خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

اگر سنگر حجاب را از دست دادیم، بقیه سنگرها خود به خود از دست می‌رود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: اگر سنگر حجاب را از دست دادیم، بقیه سنگرها از جمله سنگر ایمان، مسجد، خانواده و تربیت هم خود به خود از دست می‌رود.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۷۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
اگر سنگر حجاب را از دست دادیم، بقیه سنگرها خود به خود از دست می‌رود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در جلسه سفیران مهر شهرستان تویسرکان اظهار کرد: تذکر لسانی در خصوص عفاف و حجاب مهم و اثرگذار است به شرط اینکه همه احساس مسئولیت و تکلیف عمومی کنند چراکه هیچ کس در جامعه اسلامی حق «به من چه گفتن» ندارد.

وی افزود: نظام سلطه و جریان شیطانی در طول تاریخ چند ابزار برای پوچ کردن و وابسته کردن انسان‌ها برای بقای قدرتش داشته است که یکی از مهم‌ترین آنها مسئله اباحه‌گری و هرزگی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: در طول تاریخ شاخصه سلاطین ظلم و جور هرزگی و ترویج برهنگی بوده و هرچقدر استعمارگران قوی‌تر شدند ترویج این مسئله هم گسترش یافت.

وی با بیان اینکه امروز در این عصر ما شیطان و جریان شیطانی از یک قدرت مضاعفی نسبت به قبل برخوردار است، گفت: امروز نظام سلطه ابزار پول و قدرت را در اختیار دارد و حیات خود را بر مبنای از بین بردن اصول و ارزش‌ها در جوامع می‌داند در حالی‌که یکی از مهم‌ترین ارزش‌ها مسئله سلامت اخلاقی جوامع مختلف است.

گلچهره با تاکید بر مسئله حجاب گفت: مسئله بقای زیربنای ارزش‌ها در جامعه است، اگر سنگر حجاب را از دست دادیم، بقیه سنگرها از جمله سنگر ایمان، مسجد، خانواده و تربیت هم خود به خود از دست می‌رود.

وی ادامه داد: جامعه ما جامعه عفیفی است و اقلیتی کاهل به حجاب هستند که نمایش آنها زیاد است که دو گروه هستند یا فریب خورده‌اند که باید با ابزار تذکر گفتگو و برنامه‌ریزی تبیین و بیدار شوند، و یا اینکه پیاده نظام دشمن هستند که باید با آنها برخورد شود و هر کانون سازمان یافته‌ای که علیه ارزش‌ها فعالیتی می‌کند محو شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار