رضایی خبر داد

اجرای ۴۰ برنامه در پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) رزن طی هفته زن

همدان-مسئول فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان رزن از اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری در پایگاه‌های حوزه مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) طی هفته زن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۴۴
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

معصومه رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت روز مادر و هفته زن اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته زن و سالروز تولد حضرت زهرا (س) ۴۰ برنامه توسط پایگاه‌های این حوزه برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه های هفته زن تصریح کرد: به مناسبت این ایام برنامه‌های متنوعی از قبیل برگزاری نشست‌های متعدد و مختلف با موضوع تکریم و شخصیت مادر، تاثیر جوانی جمعیت بر پیشرفت و توسعه کشور با هدف ترویج خانواده‌ها به فرزندآوری و جلوگیری از پیری جمعیت برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) رزن از برگزاری جشن‌های مختلف به مناسبت روز مادر خبر داد و گفت: جشن ویژه مادران و فرزندان در مهدهای کودک شهرستان، جشن تولد کوثری در سطح پایگاه‌های مختلف شهرستان، جشن نزول فرشته برای مادران دارای ۳ فرزند و بیشتر، برپایی جشن‌های خیابانی از جمله جشن‌‌های برگزار شده در هفته زن بود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در سطح پایگاه‌های مقاومت افزود: تکریم مادران و همسران شهدا، همایش تحکیم خانواده، نهضت پلاک به پلاک، همایش بانوان ورزشکار، همایش بانوان سرپرست خانواده و بد سرپرست، همایش ویژه نو عروسان، همایش تقویت هویت زن مسلمان، برگزاری کارگاه های مهارت زندگی ویژه نو عروسان، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با امام جمعه شهرستان رزن، فضاسازی در سطح شهرستان و محلات و مساجد، جلسه مطالبه گری با حضور امام جمعه، از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

رضایی گفت: همچنین در هفته زن از اقشار مختلف بانوان شهرستان تجلیل شد که از جمله آنان می‌توان به تجلیل از بانوان انقلابی، تجلیل از بانوان ورزشکار محجبه، تجلیل از بانوان نقش آفرین، تجلیل از بانوان شاغل در اداراتو تجلیل از مادران دارای ۴ فرزند و بیشتر اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار