خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

جایگاه مادر ، جایگاه و مقام ویژه ای است/دشمنان به دنبال منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات هستند

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: دعای مادر در حق فرزند مستجاب است چرا که جایگاه مادر ، جایگاه و مقام ویژه ای است و عمده تربیت فرزند بر عهده مادران است
کد خبر: ۹۵۶۹۳۷۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

جایگاه مادر ، جایگاه و مقام ویژه ای است/دشمنان به دنبال منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات هستن

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در نشست فرهنگی خواهران شاغل در سپاه نینوا گفت: انسان بر اساس آیات قرآن باید هم به پدر و هم به مادر خود احترام، احسان و نیکی کند، احسان و نیکی به هر دو لازم است اما در جاهایی مادر متمایز شده است و این نشان می دهد که مقام مادر بالاتر است.

وی افزود: دعای مادر در حق فرزند مستجاب است چرا که جایگاه مادر ، جایگاه و مقام ویژه ای است و عمده تربیت فرزند بر عهده مادران است. و ماحدیث داریم که بهشت زیر پای مادران است.

ایمانی اظهار داشت: ما در برهه ای قرار داریم که باید در راستای مشی انقلاب حرکت کنیم و این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل کنیم،

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: در پایان سال انتخابات بسیار مهمی را در پیش داریم که دشمنان ما کمر همت بسته اند تا مردم را از حضور پای صندوق رای منصرف کنند و این وظیفه ماست که با جهاد تبیین چهره به چهره، به روشنگری و بیان واقعیات، نسبت به حضور حداکثری در این رویداد مهم اقدام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار