خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت شهدای کرمان همراه با چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۵۲
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت و هفته بزرگداشت مقام زن، ویژه برنامه گرامیداشت مقام حضرت زهرا (س) همراه با چهارمین سالگرد شهید سلیمانی در مسجد اما حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

سمیه ادهم از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در این محله در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه بزرگداشت دهه مقاومت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود موسویان و مدح خوانی محمدامین جمال در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه در جمع نمازگزاران برگزار شد.

او افزود: اجرای گروه سرود نوگلان فاطمی همراه با تقدیر از دختران گروه سرود توسط امام محله و برپایی مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی و قرائت دعای کمیل در مسجد برپا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه ادامه داد: تقدیر از متربیان حلقه شهید غلام و اعضای شورای پایگاه به مناسبت روز زن و مادر از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است به مناسبت چهارمین سالگرد شهیدحاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه تجدید میثاق با شهدا با حضور خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) افتر در گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

همچنین در این روز فرمانده و بسیجیان پایگاه با حضور بر سر قبر مادر شهید والامقام «علی حمیدی» در بهشت فاطمه افتر شاخه گل و فاتحه ای را نثار روح این مادر شهید کردند.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار