خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شهر بسطام گفت: دشمنان ایران اسلامی از تفکر و مکتب حاج قاسم سلیمانی و زائران مرقد مطهرش می‌ترسند همان طور که از صدر اسلام تا کنون نیز از نام اولاد علی (ع)، واهمه دارند.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۳۶
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

دشمنان ایران اسلامی از تفکر و مکتب حاج قاسم سلیمانی و زائران مرقد مطهرش می‌ترسندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در عملیات تروریستی در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی و گلزار شهدای کرمان بیان کرد: این عملیات هولناک تروریستی را محکوم نموده و این جنایت را نشان از ترس کوردلان و دشمنان این نظام مقدس می‌دانیم.
امام جمعه بسطام گفت: دشمنان ایران اسلامی از تفکر و مکتب حاج قاسم سلیمانی و زائران مرقد مطهرش می‌ترسند همان طور که از صدر اسلام تا کنون نیز از نام اولاد علی (ع)، مکتب و پیروان آن‌ها واهمه داشتند.
او ادامه داد: اگر چه گروهک داعش مسئولیت این فاجعه و جنایت عظیم را برعهده گرفته است، اما عامل اصلی آن آمریکای خونخوار و رژیم سفاک صهیونیستی است.
امام جمعه بسطام گفت: بدون تردید با ادله، قرائن متعدد و ادبیات بیانیه منتشر شده از سوی داعش مشخص است که کارگردان اصلی صهیونیست‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی آن رژیم است.
رضوی نسب با تسلیت شهادت میرزا محمدتقی خان فراهانی مشهور به امیرکبیر اولین صدراعظم ایران به دست ناصرالدین شاه قاجار در بیستم دی ماه ۱۲۳۰ هجری خورشیدی اظهار کرد: امیرکبیر فرزند پرافتخار این سرزمین است که تاریخ از او به نیکی یاد می‌کند و به دلیل خدمات ارزنده اش به این مرز و بوم مورد دسیسه درباریان قرار گرفت و در حمام فین کاشان به شهادت رسید.
شایان ذکر است بعد از نماز جمعه امروز بسطام مردم شهید پرور به عزاداری شهدای کرمان و راهپیمایی بر علیه آمران این جنایت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار