مراسم بزرگداشت شهدای کرمان در دیّر برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهر دیّر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۶۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

مراسم بزرگداشت شهدای کرمان در دیّر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، حجت‌الاسلام  سید ابراهیم سعیدی امام جمعه موقت شهر دیّر در مراسم بزرگداشت شهدای جنایت تروریستی کرمان در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) شهر دیّر اظهار داشت: این اتفاقات اگر چه تلخ است اما باعث حرکت سریعتر و نزدیک شدن مسلمین و جهان اسلام و به پیروزی نهایی و ظهور منجی عالم خواهد شد.

 

وی در ادامه به دلیل رخ دادن این اتفاقات پرداخت و گفت: وقتی که رژیم صهیونسیتی در عملیات طوفان الاقصی بعد از آنکه در مقابل نیروهای مجاهد فلسطینی و حماس شکست خورد طبیعی بود که راهکار قتل عام و برخورد با غیر نظامیان را در پیش بگیرد تا بتواند افکار عمومی در منطقه را با شکستی که با همه ادعایی که داشت و نتوانست ذره‌ای مقابل این مجاهدین مقابله کند چنین عکس العملی از خود نشان بدهد و تا شاید بتواند بتواند افکار عمومی جهان را از شکست خود به آن سمت هدایت کند.

مراسم بزرگداشت شهدای کرمان در دیّر برگزار شد

وی با اعلام اینکه جبهه مقاومت در عملیات طوفان الاقصی دو راهبرد را داشت ادامه داد: رژیم صهیونسیتی در جنگ‌های فرسایشی نتوانسته مقاومت کند و با شکست‌های جبران ناپذیر و رسوایی و از دست دادن نیروهای زیادی با شکست در عرصه جهانی به پایان رسیده است و گروه‌های مقاومت فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی دقیقاً بر ضد این سیاست محوری رژیم صهیونسیتی اقدام کردند و جنگ را ادامه می دهند و ضمن مقاومت ضربه‌ای به اسراییل می رساند تا رژیم صهیونسیتی را به چالش بکشند.

 

سعیدی اظهار کرد: راهبرد دوم مردم فلسطین این است که آرزوی رژیم صهیونسیتی که میخواست ایران اسلامی مغض متفکر مقاومت اسلامی در محور مقاومت است را مستقیم درگیر جنگ کنند اما این مبارزه هم‌چنان فلسطینی است.

مراسم بزرگداشت شهدای کرمان در دیّر برگزار شد

امام جمعه موقت دیّر با بیان اینکه دشمن از عکس و نام شهید سلیمانی می‌ترسد، عنوان کرد: چهار سال است که سلیمانی دوباره متولد شده و از روز شهادتش که تولد جهانی او به عنوان قهرمان بود دشمن از نام و تصویر و فکر او می ترسد؛ بنابراین در چنین روزی این حادثه را به بار آوردند.

 

وی با تاکید براینکه طبق فرمایش رهبری انتقام سخت از دشمن از همین الان مورد پیگیری قرار می‌گیرد، افزود: چه این حادثه و ترور کار داعش باشد یا اسرائیل منحوس و هر کس دیگری باشد، سر این قضیه در بین صهیونیست‌ها و لابی صهیونیستی است.

 

سعیدی تاکید کرد: مردم و مسئولین جمهوری اسلامی با هوشیاری و با تبعیت از فرامین مقام‌معظم‌رهبری از دشمن انتقام خواهند گرفت و این مسیر را با قدرت و قوت ادامه می‌دهند و نمی‌گذارند رژیم صهیونیستی افکارعمومی جهان را از فلسطین و مردم مظلوم غزه و پیروزی‌های حماس به سمت موضوعات دیگر منحرف کند.

 

وی با بیان اینکه جمهوری‌اسلامی‌ایران ضمن‌ حمایت از مردم فلسطین و غزه به موقع از دشمن انتقام خواهد گرفت، گفت: این شهادت‌ها اگرچه تلخ است اما همه این سختی‌ها و داغ‌ها نتیجه داده و انقلاب اسلامی را تا امروز نگه داشته است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار