خبرهای داغ:
امام جمعه گنبدکاووس:

خون شهدای حادثه تروریستی کرمان وحدت امت اسلامی را تقویت می‌کند / مذاهب اسلامی حاج قاسم را سردار امت اسلامی می‌دانند

حجت الاسلام ترابی گفت: جمهوری اسلامی باید با قدرت دیپلماسی و نظامی نسبت به تهدیدزدایی و وادار کردن دشمنان جهت احترام به حریم کشورمان اقدام کنند.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۶۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

خون شهدای حادثه تروریستی کرمان وحدت امت اسلامی را تقویت می‌کند / مذاهب اسلامی حاج قاسم را سردار امت اسلامی می‌دانند

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حجت الاسلام ترابی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: این حادثه تروریستی همچنین سلحشوری مردان مبارز میدان مقاومت را استوارتر و شمشیر انتقام از دشمنان و معاندین انقلاب را تیزتر می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت انتقام مسببان اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان، اضافه کرد: ملت ایران از هرگونه تصمیم نظام در انتقام از آمرین و عاملین این جنایت حمایت می‌کند.

حجت الاسلام ترابی افزود: جمهوری اسلامی باید با قدرت دیپلماسی و نظامی نسبت به تهدیدزدایی و وادار کردن دشمنان جهت احترام به حریم کشورمان اقدام کنند.

امام جمعه گنبدکاووس بیان داشت: ملت ایران نیز آماده پرداخت هزینه‌های برداشتن تهدیدهای دشمن و حفظ عزت و بزرگی خود همانند چهار دهه گذشته است.

وی همچنین گفت: که برابر نص صریح قرآن، نابودی قوم بنی اسرائیل (رژیم غاصب صهیونیستی) به دست مومنین محقق خواهد شد.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: اگر در گذشته تصور اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی یک شعار بود اما امروز با عملیات طوفان الاقصی نابودی این رژیم کودک‌کش درحال تحقق است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: همه ملت ایران از اقوام و مذاهب اسلامی بالاخص اهل سنت، این سردار بزرگ را سردار امت اسلامی می‌دانستند زیرا اقدامات وی فارغ از دین، مذهب و سرزمین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار