تقارن شهادت حاج قاسم و ولادت حضرت زهرا(س) ما را به عمق ارزش‌های ایمانی و انسانی هدایت می‌کند

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر گفت: تقارن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا(س)، دو نماد اسلامی بزرگ، ما را به عمق ارزش‌های ایمانی و انسانی هدایت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۳۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

تقارن شهادت حاج قاسم و ولادت حضرت زهرا(س) ما را به عمق ارزش‌های ایمانی و انسانی هدایت می‌کند

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر ظهر چهارشنبه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت هفته مقاومت و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: تقارن بین شهادت حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا(س)، دو نماد اسلامی بزرگ، ما را به عمق ارزش‌های ایمانی و انسانی هدایت می‌کند. 

 

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی با ایمان و ایثار در مسیر خدمت به اسلام، و حضرت زهرا (س) با معانی ارتباط انسانی و مادری، دو قطب اسلامی هستند که تلاش‌ها و افتخارات خود را به تاریخ اسلام و انسانیت ثبت کرده‌اند.

 

حسینی نیا با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با دفاع مقدس در جبهه‌های مختلف و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقشی اساسی در حفظ امنیت منطقه و کشور داشت افزود: ایشان به عنوان یک رهبر نظامی و دینی، برای دفاع از ارزش‌ها و سلامت امت اسلامی تلاش‌های بی‌دریغ انجام داده‌اند و حضرت زهرا (س) همچنین با آموزه‌های اخلاقی و انسان‌گرایی، الگویی برای همگان شده است و در مسیر تربیت نسل‌ها اثرگذار بوده‌اند.

 

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) این تقارن بی‌نظیر را موجب ایجاد اراده و انگیزه در بین ملت دانست و اظهار کرد: این تقارن از یک سو، با تداوم ایثار و انسان‌گرایی حاج قاسم سلیمانی و از سوی دیگر، با ادامه آموزه‌های حضرت زهرا (س)، ملت می‌توانند در راستای تحقق اهداف انقلابی و توسعه اجتماعی و اقتصادی قدم بردارند.

 

وی در پایان تأکید کرد: این دو نماد اسلامی به عنوان الگوها و راهنمایان، برای مسیر پیشرفت و افزایش قدرت ملت ما است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار