به مناسبت سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره):

مراسم سومین سالگرد ارتحال ملکوتی آیت الله مصباح یزدی(ره )در شهر اهرم برگزارشد

مراسم سومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره) باسخنرانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان در شهر اهرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۶۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین توکلیان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان درمراسم سومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی که در مسجد قائم(عج)شهر اهرم برگزار شد گفت:آیت الله مصباح یزدی دغدغه زیادی در زمینه دفع تهاجم فرهنگی داشتند و تلاش های ایشان را نمی شود نادیده گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلیان در ادامه به بیان ویژگیهای اخلاقی علامه مصباح یزدی پرداخت و افزود:آیت الله مصباح در اندیشه سیاسی شان با توجه به رویکردی که داشتند عنایت و توجه ویژه‌ای به بیان صحیح اندیشه‌ها و معارف اسلامی و شیعی و همچنین مبارزه با انحرافات عقیدتی و التقاط داشتند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان علامه مصباح یزدی را به همراه علامه طباطبایی و آیت الله جوادی آملی، از جمله فیلسوفان برجسته معاصر شیعی دانست که از قرآن پژوهان برجسته جهان اسلام نیز محسوب می شود.

حجت‌الاسلام توکلیان در ادامه تصریح کرد:آیت‌الله مصباح یزدی در کتاب «جامی از زلال کوثر» ـ که درباره سیره و زندگی حضرت زهرا(س) است ـ می‌گوید: «امروز نه تنها سکوت در مقابل هجوم فرهنگی پذیرفتنی نیست، بلکه مجاهدت در عرصه کارزار علمی و فرهنگی، واجب ترین وظیفه و تکلیف ما است».

در ادامه این مراسم کربلایی علی احمدی به مدیحه سرایی در وصف این عالم بزرگ پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار