خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

شخصیت شهید سلیمانی در دانشگاه دفاع مقدس شکل گرفت/شهید سلیمانی به دنبال وحدت در جهان اسلام بود

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: شهادت شهید سلیمانی رستاخیز بزرگی ایجاد کرد که شاید آمریکا و ترامپ فکر آن را هم نمی کردند
کد خبر: ۹۵۶۷۵۲۷
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

شخصیت شهید سلیمانی در دانشگاه دفاع مقدس شکل گرفت/شهید سلیمانی به دنبال وحدت در جهان اسلام بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینو در گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شخصیت شهید سلیمانی در دانشگاه دفاع مقدس شکل گرفت و در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان با انجام‌ عملیات‌های بزرگ ادامه داد و خود را به جبهه مقاومت رساند.

وی افزود: وقتی دفاع مقدس پایان یافت در حاشیه مرزهای جنوب شرق کشور نا امنی ایجاد شد بطوریکه اشرار تا عمق کشور ما نفوذ کردند. شهید سلیمانی ماموریت پیدا کرد در غالب لشکر ۴۱ ثارالله در مرزهای جنوب شرق کشور امنیت را برقرار کند و توانست عمده ضد انقلابها را از مرزها دور کند و مقرهای آنان را پاک‌سازی کند و به این وسیله نقش بسیار کلیدی در ایجاد امنیت در این منطقه را ایفا کرد.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: بعد از اینکه در سال‌های ۷۳-۷۲ امنیت به مرزهای جنوب شرق کشور برگشت رهبر معظم انقلاب دستور تشکیل سپاه پنجم سپاه را صادر کردند و سپاه قدس شکل گرفت که اصلی ترین ماموریت آن تامین امنیت در داخل و خارج از کشور بود و شهید سلیمانی با تشکیل گروههای نامنظم اشراری که به خارج از کشور فرار کرده بودند را تحت تعقیب قرار می داد.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: یکی دیگر از ماموریت‌های نیروی قدس نقش بر آب کردن توطئه های آمریکا و اسرائيل برای سرنگون کردن ایران بود چرا که دشمنان می خواستند با از بین بردن ایران به خاور میانه مسلط شوند.

این مقام مسئول اذعان داشت: شهادت شهید سلیمانی رستاخیز بزرگی ایجاد کرد که شاید آمریکا و ترامپ فکر آن را هم نمی کردند. و مشاهده کردید که در مراسم تشییع این بزرگوار از همه فرقه ها شرکت داشتند. شهادت شهید سلیمانی وحدت بین مردم ایران و عراق را مستحکم تر کرد، چون دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و عراق بودند.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار تصریح کرد: از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی اخلاص، ولایتمداری و مردم دوستی بود. او مرد میدان بود و همیشه در وسط میدان حضور داشت. وقتی در منطقه حضور پیدا می‌کرد روحیه دشمن از ۱۰۰ به ۱۰ و روحیه رزمندگان از ۱۰ به ۱۰۰ می رسید. عامل ایجاد وحدت بین شیعه و سنی بود و اهل سنت را دوست داشت و می‌خواست در جهان اسلام همیشه وحدت حاکم باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار