خبرهای داغ:
میامی_ رئیس عقیدتی سیاسی تیپ متحرم هجومی ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود گفت: اخلاص مردم سبب ایجاد حماسه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۱۴
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام یاسین راد رئیس عقیدتی سیاسی تیپ متحرم هجومی ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در مسجد جامع شهر میامی به میزبانی حوزه بسیج مساجد و محلات قدس سپاه ناحیه این شهرستان در سخنانی با گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت به نقش مردم در حماسه نهم دی پرداخت و با اشاره به سوره عصر چهار ویژگی مومنان را یادآور شد و افزود: مومنان کسانی هستند که به خدا ایمان آورده و عمل صالح انجام می‌دهند و صبر و حق و حقیقت را دنبال می‌کنند.
او با اشاره به مواردی که مردم حماسه نهم دی را رقم زدند، گفت: اولین نکته اخلاص مردم است که امام فرمود ملت ما از زمان ملت حضرت رسول بهتر هستند و خانواده شهدایی با هفت و هشت و نه شهید داریم.
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان نزاجا شاهرود با اشاره به برکات فتنه ۸۸ اظهار کرد: گوش به فرمان، ولی بودن و نمایان شدن چهره پشت پرده احزاب و افراد و شناخته شدن برخی ضعف‌ها و اقتدار نظام از جمله برکات این فتنه بود.
او با بیان وظایف امروز آحاد جامعه افزود: اطاعت از، ولی امر و تشویق به حضور در انتخابات و انتخاب افراد صالح و توجه به فضای مجازی و سواد رسانه و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و معنویت و سبک زندگی اسلامی از وظایف امروز ماست که باید بدان توجه و دقت و عمل کنیم.
در این مراسم که امام جمعه و فرماندار شهرستان میامی، فرماندهی و جانشین سپاه ناحیه میامی، فرمانده انتظامی شهرستان و برخی مسئولین حضور داشتند، گروه سرود به اجرای برنامه پرداخت و حجت الاسلام آل علی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی خیرمقدم گفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار