۹ دی نماد استقامت ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان است

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر گفت: روز ۹ دی یک درس و نمادی از استقامت و ایستادگی ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۸۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

۹ دی نماد استقامت ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان است

 سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر عصر شنبه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: روز ۹ دی یک درس و نمادی از استقامت و ایستادگی ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است که در این روز، مردم ایران نشان دادند که اراده‌ای قوی برای حفظ اصول انقلاب در دل جامعه وجود دارد.

 

وی افزود: درس‌های تاریخی ۹ دی باید به نسل‌های آینده نشان دهد که اراده ملت و انسجام جامعه، به عنوان نیرویی قدرتمند در مقابله با هرچه تهدیدی مطرح می‌شود.

 

سرهنگ حسینی نیا در ادامه به تاثیرات حمایت مردم در این روز پرداخت و گفت: حمایت مردم در این روز نه تنها نشان از پشتیبانی اجتماعی به اصول انقلاب است بلکه می‌تواند پایه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور باشد که این اتحاد و همدلی ملت می‌تواند به تحقق اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کمک کرده و کشور را در مسیر رشد و سعادت قرار دهد.

 

فرمانده سپاه شهرستان دیّر در پایان تأکید کرد: حفظ و ترویج ارزش‌های انقلابی، پایه ایستادگی و پیشرفت کشور ماست و باید با افتخار به تاریخچه‌ی جلال انقلاب اسلامی نگاه کنیم و این اراده مقاومت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار