خبرهای داغ:
شاهرود_ مشاوره محرومیت زدایی و اقتصادی فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: ۶۸ پروژه عام المنفعه در سطح شهرستان با بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار در استان تایید و به قرارگاه مرکزی ارسال شده است تا اجرایی شود.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۳۷
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

اجرای ۶۸ پروژه عام المنفعه با اعتبار ۳۳ میلیارد ریالی در شاهرودمهیار یونس آبادی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به فعالیت‌های سه ماهه سوم سال جاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود اظهار کرد: در این مدت ۲ هزار پرس غذای گرم، ۷ هزار بسته معیشتی، ۷ مورد تجلیل از گروه‌های جهادی و تهیه و توزیع ۱۰۰ دست البسه پوشاک و کفش انجام شده است.
او با اشاره به اعطای ۱۰ وام قرض الحسنه، گفت: ۲۰ دستگاه لوازم ضروری منزل و ۳۱ سری جهیزیه و ۸۰ ساعت تدریس حضوری و غیر حضوری و ۸۰۰ پک لوازم التحریر توزیع گردید.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تعمیر، مرمت و بازسازی ۲۱ منزل مسکونی معسرین افزود: ۳ مورد آزادسازی زندانی جرایم غیر عمد و ۳۰ نفر خدمات مشاوره حقوقی انجام شده است.
او با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی مقاومتی، تصریح کرد: ۲۲ پرونده وام تبصره ۱۸ کارآفرینی تکمیل و ۱۰۰ پرونده خود اشتغالی خرد و ۵۰ پرونده به استان جهت تایید ارسال و ۱۲۰ صندوق قرض‌الحسنه فعالیت دارند.
یونس آبادی به خدمات درمانی ارائه شده در این سه ماهه اشاره کرد و افزود: اعزام هفت تیم پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان ۳۰۰ نفر و توزیع اقلام دارویی برای ۴۰ بیمار انجام شده است.
او به سایر خدمات ارائه شده در این مدت نیز اشاره و تصریح کرد: تهیه و توزیع ۸۰۰ بسته فرهنگی، برپایی چهار مرحله میز خدمت در محلات، ۳۸۰ میلیون جمع آوری کمک به مردم غزه، توزیع ۲۰۰ رول ایزوگام به مساجد و پایگاه‌ها و ...، برپایی ۲۰ ایستگاه صلواتی یا موکب، برپایی نمایشگاه‌های هفته‌ای اقتصاد مقاومتی توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج و برپایی کارگاه‌های خیاطی در سطح شهرستان است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: واگذاری پروژه‌های عام المنفعه به گروه‌های جهادی توسط ادارات آب و فاضلاب و جهادکشاورزی شهرستان، ۶۸ پروژه عام المنفعه در سطح شهرستان با بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار در استان تایید و به قرارگاه مرکزی ارسال شده که شامل عرصه‌های آبرسانی، ساخت و مرمت مساجد، آبخیزداری و بهداشتی درمانی و. است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار