معاون بهداشتی شبکه بهداشت و مسئول بسیج جامعه پزشکی ملکشاهی؛

بهره مندی ۲ هزار شهروند مهر ملکشاهی از خدمات بسیج جامعه پزشکی

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و مسئول بسیج جامعه پزشکی ملکشاهی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان شهر مهر ملکشکاهی از خدمات درمانی و بهداشتی بهره مند می شوند.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۱۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی کاظم پور» اظهار کرد: ساکنان شهر مهر ملکشاهی به مناسبت سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی، به مدت سه روز از خدمات درمانی و بهداشتی تیم بسیج جامعه پزشکی این شهرستان بهره مند می‌شوند.

وی افزود: این خدمات شامل اقدامات بهداشتی، غربالگری، دیابت، فشارخون، زنان، کودکان، دندان پزشکی و چشم پزشکی است که توسط کادر درمان از جمله پزشک متخصص، ماما و دارویار انجام می‌شود.

کاظم پور یادآور شد: علاوه بر ساکنان شهر مهر، ۶ روستا و همچنین عشایر منطقه نیز از خدمات تخصصی و عمومی تیم بسیج جامعه پزشکی استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: متقاضیان بهره گیری از این خدمات باید به مرکز خدمات جامعه سلامت شهری و روستایی شهر مهر و خانه بهداشت روستای زیادآباد این شهر مراجعه کنند.

کاظم پور ادامه داد: اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی همه ساله به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همراهانش در مناطق محروم و دورافتاده ملکشاهی انجام می‌شود.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و مسئول بسیج جامعه پزشکی ملکشاهی هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ جهاد، خدمت رسانی به محرومان، ایثار و شهادت برشمرد.

 نظیر چنین برنامه‌هایی در برخی از شهرستان‌های استان با همکاری گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات عام المنفعه به مردم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار